• Anonym

planto slim

planto-slim!

PLANTO-SLIM
    hej jag undrar om du känner till PLANTO-SLIM! det ska fungera typp som en magsäcksoperation man tar 3 tab med vatten varge gång du äter en halvtimme innan så ska det lägga sig som en gele och fylla upp din magsäck så du blir fortare matt och inte så hungrig så offta sedan självklart lagom träning och fettsnål mat mindre kalorier och kolhydrater jag undrar om du vet någon som har använt detta naturmedel och vad har det visat för resultat jag vill ha lite råd innan jag beställer dom var inte så billiga kansek man kan pröva det kan ju hjälpa på traven samtidigt som man tränar jag vet man kan bli ganska hungrig när man tränar med sedan har jag en ätstörning äfter min anorexia för några år sedan fick upp och fick diabetes jag väger dock förlite för en magsäckoperation men läkarn har gett mig en remiss och en samtal ändå mitt liv är jobbigt för jag kan ett tag tränna i hjäl mig bli smal sedan jojja upp och ner mitt liv tar stryck kropp själ årkar inte min familj vänner min man allt alla blir drabbade jag känner mig hela tiden som en kamp har varit så i hela mitt liv gör jag operationen vet jag att ajg kommer bli smal och men att ta den risken komplikationerna äfter finns det nått anat kasnek man kan dra nått band runt bagsäcken jag är 32 väger 80 i bland funderar jag på fättsugning det kostar ju ganska mycket min mamma säger att man kan bli alkolist av magsäcksoperation har hon läst och att man kan gå upp i gen var finns det för nackdelar snälla hjälp mig jag har ingen att fråga om råd ang den operationen som kan råda mig om jag ska genomföra det eller inte
  • Svar på tråden planto slim
  • Mia skönhetsexperten
    När det gäller Planto Slim så vet jag inte så mycket om det. Har bara sett reklam om det i nån tidning. Kan därför inte säga vare sig bu eller bä om det egentligen. 
    Mitt råd är att du pratar vidare med en kostrådgivare eller dietist, för en mer långvarig hjälp med matproblemen och annat. Det är inte så bra att mixtra med olika preparat.
    Ring din vårdcentral för att få hjälp med närmsta kontaktperson.
Svar på tråden planto slim