Otrohet men med känslor...
Jag är en kvinna som är gift och har två barn på 2 och 3 1/2 år. Började jobba heltid i feb 09 och nu är mitt liv i kaos. Det har varit ett jobbigt år då jag inte trivts så bra på jobb och jag tycker att det är mest jag som sköter städning och sådant hemma även om vi jobbar heltid båda. Vi jobbar mycket tvärtemot varandra, träffas inte så mycket och man är alltid själv med barnen eftersom den andre oftast jobbar. Har väl inte känt så mycket passion för min man den senaste tiden. Vi har varit tillsammans i 16 år.
Så nu har jag träffat en annan man på mitt jobb och har tyvärr varit otrogen med honom. Har berättat för min man och sagt att jag vill att vi ska försöka igen och det vill han också. Men jag har ändå känslor för mannen på jobb och är nu så himla osäker på hur jag ska göra. Välja familjen och tryggheten och allt som alltid varit viktigt för mig, eller välja att fortsätta träffa mannen på jobb som jag egentligen inte tror är någon att lita på. Vet inte heller om känslorna hade funnits kvar om vi hade träffats utanför jobbet för det har vi inte gjort.