• Red76

Nyfiken på hållbarhet i "unga föräldrars" förhållanden

För det första har jag inget emot unga föräldrar som en generell grupp. Jag är bara nyfiken på hur det ser ut lite här på Familjeliv {#lang_emotions_smile}

Som ung förälder kan vi väl säga att barnet föddes innan antigen mammans eller pappans 22års dag.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nyfiken på hållbarhet i "unga föräldrars" förhållanden
  • Avelyn

Fick första barnet när jag var 21 år, andra när jag var 23 år. Separerade från deras far när äldsta var 5 år. ( Då hade vi även varit tillsammans flera år innan barnen kom )

Intressant med liknande omröstning för lite äldre föräldrar. Inte sagt att det behöver vara så annorlunda

• SFHelen

fick första barnet när jg var 21,5 år och andra 23,5.

ha snart vart gift i 3 år o tillsammans 5.

• murremarre

Jag var 21, han 20 när första barnet föddes. Vi hade bara varit tillsammans ungefär 6 mån när jag vart gravid men vi är fortfarande tillsammans (9 år) och gifta sen 4 år tillbaka.

• Meria

Vi var 22, fortfarande tillsammans efter 8.5 år.

♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • Busbellan

Vi fick vårt första barn 3 veckor efter min 20-års dag sambon var då 22 år.
    Nu har vi varit tillsammans i drygt 11 år

Mamma till Nora, August och Ella
  • Sunspot

Röstade jag också fast jag fick mitt första barn när jag precis fyllt 22 år.
    Jag var tillsammans med pappan till mina 2 barn i 6 år...

• Marma

fortfarande gifta efter 4,5år men känner mig tveksam om jag borde röstat egenltigen då gubben var 45...jag var iofs 20..

• Chili mum

Var 21 när jag fick första barnet, och vi är fortfarande gifta.
    Var 20 när vi träffades.

L 041216 & M 060224 & A 090630
  • Majsan70

Vi var tillsammans i totalt 13 år och två barn innan vi skilde oss.  Jag var 21 och mitt ex. 20 när vi fick första barnet.

• idacathrine

Jag var 19 och maken 24 när första barnet kom.
    Nu är vi gifta och barn nr 2 föddes för två månader sen.
    Firar 5 år i sommar.

• Isabellee

Jag var 16 när vi träffades. I sommar har vi vart tillsammans i 4 år. Dottern är 1 år. Sambon 32.

• Tess m flera

Jag o min karl blev tillsammans när vi var 15 resp, 16 år gamla, fick vårat första barn när vi var 20/21, andra vid 22/23 och tredje i år....då vi också har varit ihop i 13 år!!!!!!

• Spookie

Vi blev tillsammans fyra dagar innan jag fyllde 16 år.

Idag är vi båda 22 år och har en son på 6 månader som kom när jag ganska nyss fyllt 22.

Är med andra ord tillsammans sedan snart 7 år.

• Februarii

"Fortfarande tillsammans efter 6-8 år"

Vi blev tillsammans när vi var 14, fyller 21 nästa månad. Vi har tre barn (feb-06, okt-07. mars-09) och har varit gifta i snart 3 år.

• 2 små prinsessor

träffades när jag var 17, fick barn när jag var 19 och nu är jag snart 24 och vi är tillsammans ännu. Han är 2 år äldre.

• Lantani

Träffades när jag var 16, sambon var 21.
    Första barnet kom några dagar efter min 20-års dag.
    Andra barnet kommer att komma när jag är 21 år och sambon och jag varit tillsammans nästan 5,5 år.

Svar på tråden Nyfiken på hållbarhet i "unga föräldrars" förhållanden