Nyfiken på hållbarhet i "unga föräldrars" förhållanden
För det första har jag inget emot unga föräldrar som en generell grupp. Jag är bara nyfiken på hur det ser ut lite här på Familjeliv
För det första har jag inget emot unga föräldrar som en generell grupp. Jag är bara nyfiken på hur det ser ut lite här på Familjeliv
Fick första barnet när jag var 21 år, andra när jag var 23 år. Separerade från deras far när äldsta var 5 år. ( Då hade vi även varit tillsammans flera år innan barnen kom )
Intressant med liknande omröstning för lite äldre föräldrar. Inte sagt att det behöver vara så annorlunda
Fortfarande tillsammans efter 10 år.
Kan tillägga att vi träffades när jag var 16
fick första barnet när jg var 21,5 år och andra 23,5.
ha snart vart gift i 3 år o tillsammans 5.
Jag var 21, han 20 när första barnet föddes. Vi hade bara varit tillsammans ungefär 6 mån när jag vart gravid men vi är fortfarande tillsammans (9 år) och gifta sen 4 år tillbaka.
Vi var 22, fortfarande tillsammans efter 8.5 år.
Är inne på vårt femte år tilsammans. Fick första barnet när jag var 18
Vi fick vårt första barn 3 veckor efter min 20-års dag sambon var då 22 år.
Nu har vi varit tillsammans i drygt 11 år
Röstade jag också fast jag fick mitt första barn när jag precis fyllt 22 år.
Jag var tillsammans med pappan till mina 2 barn i 6 år...
fortfarande gifta efter 4,5år men känner mig tveksam om jag borde röstat egenltigen då gubben var 45...jag var iofs 20..
Var 21 när jag fick första barnet, och vi är fortfarande gifta.
Var 20 när vi träffades.
Första barnet föddes 1 månad innan makens 22-års dag och 3 månader efter min.
Vi har varit tillsammans i 6 år den 17e januari och ska ha andra barnet i februari
Vi var tillsammans i totalt 13 år och två barn innan vi skilde oss. Jag var 21 och mitt ex. 20 när vi fick första barnet.
Jag var 19 och maken 24 när första barnet kom.
Nu är vi gifta och barn nr 2 föddes för två månader sen.
Firar 5 år i sommar.
Jag var 16 när vi träffades. I sommar har vi vart tillsammans i 4 år. Dottern är 1 år. Sambon 32.
Jag o min karl blev tillsammans när vi var 15 resp, 16 år gamla, fick vårat första barn när vi var 20/21, andra vid 22/23 och tredje i år....då vi också har varit ihop i 13 år!!!!!!
Vi blev tillsammans fyra dagar innan jag fyllde 16 år.
Idag är vi båda 22 år och har en son på 6 månader som kom när jag ganska nyss fyllt 22.
Är med andra ord tillsammans sedan snart 7 år.
"Fortfarande tillsammans efter 6-8 år"
Vi blev tillsammans när vi var 14, fyller 21 nästa månad. Vi har tre barn (feb-06, okt-07. mars-09) och har varit gifta i snart 3 år.
träffades när jag var 17, fick barn när jag var 19 och nu är jag snart 24 och vi är tillsammans ännu. Han är 2 år äldre.
Träffades när jag var 16, sambon var 21.
Första barnet kom några dagar efter min 20-års dag.
Andra barnet kommer att komma när jag är 21 år och sambon och jag varit tillsammans nästan 5,5 år.