• Baggs

Någon IVFare som plusat efter nyår och som vill följas åt??

Hej hopp!

Finns det fler där ute bland oss IVFare som fick ett glatt besked efter nyår och som vill följas åt?

EGO: plusade jättesvagt 1/1 (td) sen plusade vi starkare fast svagt den 3/1 men enligt kliniken är jag gravid! Så jag får väl tro dem! Detta på vår 6:e syskon-ICSI (och som också var sista).
    Har en son född 2006 som också kom till med hjälp av ICSI på tredje behandlingen!

• Svar på tråden Någon IVFare som plusat efter nyår och som vill följas åt??
  • inkan70

Hej på dig,
    Här är en till överlycklig plussare, dock via äggdonation.
    Vi åkte till Riga och den 13 dec skedde befruktningen, 16 dec fick jag 3 ägg insatta.
    Jag tjuvtestade redan den 26 dec och fick då ett svagt plus, förra veckan gjode vi ett blodprov och det blev positivt. Nu väntar jag med spänning på att få reda på hur många ägg som fastnat. Hur mår du? Har du några biverkningar?
    Kramar Inkan

• Baggs

hej!
    Nej, inga symptom alls... Eller, nja, trött är jag - men det kan också bero på att jag sovit dåligt de senaste nätterna.
    Wow! tre ägg! Antar att spänningen är olidlig!
    Själv har jag i princip alltid fått två tillbaka - men då jag blev gravid med sonen fastnade bara ett, så jag antar att det är samma nu!
    Skall på VUL 18/1 och det känns som evigheter dit! När får du veta??

• inkan70

Hej igen,
    Hoppas du mår bra och att dina ägg växer som dom skall.
    Vi skall på VUL den 19 jan, träffade min gyn i torsdags, men han tyckte det var lite tidigt redan då så vi bestämmde oss för att vänta.
    Såg att du bor i Skåne går du till en bra gyn?
    Annars är det som tidigare dagar surrigt i skallen mest hela tiden och äter jag inte så mår jag illa. Men det känns ok med tanke på anledningen.
    Kramar Inkan

Svar på tråden Någon IVFare som plusat efter nyår och som vill följas åt??