• Iluna

hjälp med frisyr.

Skulle behöva hjälp med vilken frisyr jag skulle passa i??? Skulle vilja ha någon förändring, eller kanske passar jag bäst i mitt långa hår(går en bra bit under brösten)? Vill verkligen ha hjälp med tips och råd med vad jag skulle passa i. Har lite bilder i min profil. Har en gång haft page och de va snyggt tyckte jag, bara jobbigt när de skulle växa sen..
    men ärligt alla frisörer eller icke frisörer..vad skulle jag passa i??

• Svar på tråden hjälp med frisyr.
  • Mia skönhetsexperten

Hej Lluna. 

Du är en vacker tjej. När jag var inne och tittade i ditt galleri var det bilden av dig med längre bob/page i flikig lugg som fastnade. Det är en snygg frisyr som kan varieras mycket från klassiskt till rockigt. 
    Förstår att man ibland kan känna för en förändring. 
    Jag tycker ärligt att din färg var fin till din hudton. Och att du inte behöver förändring för att du har missklädsamt hår, utan att det är en känsla du bär på. Det är viktigt att känna sig fin och snygg. 
    Funderar själv på att klippa mitt tokigt långa hår (96cm.) som inte är annat än just långt. På min blogg på Gazet.se kan du kanske ge mig tips hur jag ska klippa mig. Finns pris i potten till den som kommer plockar hem "vinnarfrisyren".
    Lycka till. 
  • Iluna

Jo jag var jäte fin i den frisyren men då var jag tvungen att fixa den avrje morgon, har lite lite fall i håret..vet inte om jag har tid ork med det och mina små busungar här hemma....Men vet du några bra frisöer man kan gå till och få tips råd?? att man går dit å dom säger vad man skulle passa bäst i??

• Mia skönhetsexperten

Det beror helt på var du bor. Jag har inte så bra koll på frisörer ute i landet. Men i Stockholm har jag namn på massa duktiga killar och tjejer. Preston Hair på Narvavägen. Haven som även dom ligger på Östermalm/Kommendörsgatan.

P.S. Tack för ditt tips om mitt hår.
    Om några veckor så klipper vi till..... Visar allt på Gazet.se.
Svar på tråden hjälp med frisyr.