Singel föräldrar i Stockholms området tråd
Av nyfikenhet så hur många är vi i Stockholm eller strax utanför som är Singlar och ensama som kanske söker efter kärleken och familjelivet ?
Av nyfikenhet så hur många är vi i Stockholm eller strax utanför som är Singlar och ensama som kanske söker efter kärleken och familjelivet ?
var bor vi ngnstans? jag finns i nynäshamn söder om sthlm
Väster
om
stan
Södertälje
Jag hakar på, bor i Vasastan.
Ensamstående med en liten dotter som föddes 29e Maj (Fredagen innan Mors Dag, faktiskt =O) 2009 ^.^
Och vi bor i Stockholm, ja.
Jaha... Då var det fredag då. Något tips på vad man ska hitta på med lillen i helgen?
rimmadlax: Baka semlor! Semmeldan snart ju...
Något tips på vad man hittar på för kul utan barn i helgen??
nu när du har chansen,, gå ut en sväng
Ja det kanske blir till att gå ut en sväng, om jag hittar nån som kan slita sig från melodifestivalen eller nåt annat viktigt tv-program...
Blev inga semlor men en mysig taco-middag (Sveriges nationalrätt på helger) med lill-killen igår. Idag är det simskola som hägrar, så det kanske blir semlor sen.
Hann du med krogen Ylvis?
Jajamen det blev en krogsväng! Helt slut idag.. film o glass i soffan.
Imorrn ska bakas semlor på jobbet hela natten lång....
Låter toppen Ylvis. Hade ni det bra? Jag laddar redan för nästa helg då jag också hoppas hinna med en krogsväng. Det var ett tag sedan nu så man är lite sugen.
Jo det var skoj! Men man blir ju som sagt lite sliten, tur jag hade sovmorgon idag. Du får ladda under veckan då... en krogrunda behövs ibland!
Hej
Här har ni en till singelmamma =)
Söder om söder i Sthlm
Hej här har ni mig =)