• Myror i brallan

    Hem till Gården tråden nr 22.



    Startar upp tråd nr. 22. om denna spännande engelska serie som innehåller allt; kärlek, spänning, busar, hunkar och en bunt skvallertackor...

    Hem till gården a.k.a Emmerdale 

    Välkomna - gamla som nya! 

    Det finns bara en regel som måste hållas hårt: SVENSK REAL TID ENDAST!!!

    När jag skrev SVENSK REAL TID ENDAST så menas det att det inte skall skrivas/diskuteras om något som inte hunnit sändas i serien som sänds i 4:an, i Sverige JUST NU...
    Den som vet vad som komma skall får hålla TYST eller skriva i SPOILER TRÅDEN!!!!

    Hem till gården tråden nr 21.

    Fredrik Wingårds resume blogg: 
    OBS! SPOILER VARNING!!! Håll koll på datumen, finns resumerat för kommande avsnitt också!!!
    www.dramaserier.com/EM.html

    OBS SPOILER TRÅD OBS SPOILER TRÅD OBS SPOILER TRÅD
    Spoiler tråden hade hunnit bli stängd innan ny tråd länkats så därför saknas länk här... den som har en ev. länk kan ju inboxa mig så lägger jag upp den här i TS!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 12:42
    Här är nya spoiler tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m51110275.html
  • Svar på tråden Hem till Gården tråden nr 22.
  • Dallandra

    Jag tror inte att det kommer sluta bra med Debbie och Ross, kommer sluta med katastrof för alla inblandade!! Stackars Pete som är en hyvens kille ????

    Ross är verkligen sin egen värsta fiende.

    Undra vad Robert kommer hitta på för hemskheter. Tycker så synd om Andy, nu rivs sorgen upp igen och nu med ännu mer skuldkänslor.

  • Temugg
    Mooomin skrev 2016-05-18 12:43:58 följande:

    Men härreguuud vad spännande det blev nu då!


    Ååååhhhhh!!!!! Spännande det låter! Har inte sett än men vet sen innan att det kommer att hända saker!
  • Emo

    Lilla Emmerdale är som en variant av Midsomer :D
    Den lilla hålan har råkat ut för så mycket att invånarna borde fly fältet!
    Flygkrasch, helikopter-krasch, storm, bränder, översvämning, massmördare och diverse skrupel-lösa personer.
    Nu vet jag hur det går för Val och Ross (ska inte avslöja det) men jag undrar lite över frånvaron från de andra byborna under kraschen.
    Var var Bob, Brenda, Jai, Rishi, Leyla, Edna, Laurel, Ashley, Megan, Rachel, Sam t.ex. Det kan ju inte ha gått att missa kraschen direkt om de var hemma.
    Produktionen kan ha gjort en liten miss där.

  • Dallandra

    Men alltså, jag fattar inte varför David och hans fru (namnet är som bortblåst ) ger upp så "lätt " ???? visst, de kan inte bo på samma ställe just nu men det hade inte varit för evigt... eller kände hon sig så sviken av David att hon inte skulle kunna förlåta honom! ? Men ändå, tråkigt att det blev så. David verkar inte sakna dem så värst mycket hellre...

    Är så trött på Emma Burton!

    Hoppas att Kirin snart får veta att det är han som är pappan till Vanessas bebis, jag vill att de ska bli ihop igen! Vill inte att han och Bell ska bli ihop. Förstår inte hur hans pappa kan leva med den lögnen ????

  • Temugg
    Dallandra skrev 2016-06-19 16:05:14 följande:

    Men alltså, jag fattar inte varför David och hans fru (namnet är som bortblåst ) ger upp så "lätt " ???? visst, de kan inte bo på samma ställe just nu men det hade inte varit för evigt... eller kände hon sig så sviken av David att hon inte skulle kunna förlåta honom! ? Men ändå, tråkigt att det blev så. David verkar inte sakna dem så värst mycket hellre...

    Är så trött på Emma Burton!

    Hoppas att Kirin snart får veta att det är han som är pappan till Vanessas bebis, jag vill att de ska bli ihop igen! Vill inte att han och Bell ska bli ihop. Förstår inte hur hans pappa kan leva med den lögnen ????


    Tycker också att det gick lite väl snabbt med David och Alicia! Gråter

    Ser på tv-tablån att HTG tar uppehåll med start nästa vecka, är det någon som vet hur länge?
  • miqkaela
    Temugg skrev 2016-06-21 09:51:16 följande:

    Tycker också att det gick lite väl snabbt med David och Alicia!

    Ser på tv-tablån att HTG tar uppehåll med start nästa vecka, är det någon som vet hur länge?


    Tror det är uppehåll till 22 augusti.
  • Temugg

    Oj vad länge sen nån var aktiv här! Förvånad
    Hoppas någon finns kvar eller att någon ny hittar hit och kan svara på min fråga! Jag har missat varför familjen Tate har flyttat in på B&B? Vad har hänt på Home Farm?

Svar på tråden Hem till Gården tråden nr 22.