• jojtek

SVT dokumentär om Prematurer

Den sköra tråden 17/1 kl.20.00
    Svensk dokumentärfilm från 2010. Idag kan ett barn födas 4 månader för tidigt och ändå räddas til livet. Dokumentären följer tre familjer och deras barn på neonatalcentrum i Lund.
    Även i SVT1 18/1, SVT2 21/1, SVT2 23/1 och SVT24 23/1
    svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=1842008&from=tipsa
  • Svar på tråden SVT dokumentär om Prematurer
  • Willeboy08

Maddlyn: Såg att du skrivit i min gästbok, kunde inte svara dig...vet inte om du kanske har blockering så inte vem som helst kommer in?

• KatjaKaj
    Willeboy08 skrev 2010-01-15 16:22:47 följande:
    Maddlyn: Såg att du skrivit i min gästbok, kunde inte svara dig...vet inte om du kanske har blockering så inte vem som helst kommer in?
    Så är det när man är it-handikappad.
    Har nog fixat det nu tror jag =)
  • SFHelen

här ska man titta på den med.
    Fick en dotter 6 veckor för tidigt, men i uppsala. Kommer gå åt mycke papper, grina till trailern.

• Trudel

Åh, tusen tack för tipset! Den ska absolut ses!

• Proletariatet

Puffar så fler ser detta...

• Written Fiction

Ska givetvis titta. Både läkare och sköterskor som tagit hand om min lille V var med i trailern.
    Ska bli mycket intressant!

• Mamma till viljestark dotter

Såg nyss programmet på webben och har gråtit floder. Tack att min dotter föddes i v 33 och klarade sig helt utan problem och att båda mina twins överlevde

• barbamor

Det var en fin film, men väldigt svår att se. Så orättvist livet kan vara. Det gjorde verkligen ont att följa föräldrarnas kamp!

• Emeliie89

alltså vart kan man se hela dokumentären? hittar ju bara klippet på 3 min :O

• Cocco

De har tagit bort den från SVTplay.

Svar på tråden SVT dokumentär om Prematurer