• nampo

unga mammor

Jag är 22 och har två flickor i ålder 2 och 3.
    Finns det några mammor som vill prata eller umgås nån dag? Själv bor jag i klippan.

• Svar på tråden unga mammor
  • Marleen
    nampo skrev 2010-01-14 19:01:08 följande:
    Vi ska till halmstad och sen ska vi på kalas. Vi ska ha kallas för Victoria på söndag så det blir fullt upp denna helgen :) Åh va rolig det va ju ett tag sen vi åkte skridskor. Finns inga ishallar här :(
    de finns ju i helsingborg, finns de inte i ängelholm också?
    eller de e inte klippan i lilla sköna NV skåne du bor i?...

vi ska åka på mölledammarna, e en sjösom e frusen med ca tio cm is nu :). va där förra helgen också... skit kul men frös dock somfaan,.. kan ju inte åka själv pga foglossningen... vissa dagar ska jag vara glad att jag kan gå utan kryckor hehe
  • nampo
    Marleen skrev 2010-01-14 19:15:47 följande:
    de finns ju i helsingborg, finns de inte i ängelholm också?eller de e inte klippan i lilla sköna NV skåne du bor i?...vi ska åka på mölledammarna, e en sjösom e frusen med ca tio cm is nu :). va där förra helgen också... skit kul men frös dock somfaan,.. kan ju inte åka själv pga foglossningen... vissa dagar ska jag vara glad att jag kan gå utan kryckor hehe
    hehe jo klart det finns i hbg och i ängelholm men jag tycker att de e lite långt bara. Ja förra veckan har det ju varit jättekallt, vi ville ju knappt gå ut utanför dörren. Åker du skridskor när du ha foglossning?
  • Marleen
    nampo skrev 2010-01-14 19:35:03 följande:
    hehe jo klart det finns i hbg och i ängelholm men jag tycker att de e lite långt bara. Ja förra veckan har det ju varit jättekallt, vi ville ju knappt gå ut utanför dörren. Åker du skridskor när du ha foglossning?
    hihi nej de har jag j7u skrivit i inlägget ovan att jag inte åker pga foglossningenb... bara micke och barnen som åker
  • nampo
    Marleen skrev 2010-01-15 14:31:39 följande:
    hihi nej de har jag j7u skrivit i inlägget ovan att jag inte åker pga foglossningenb... bara micke och barnen som åker
    Oj :) den delen hade jag glömmt. Vad gör du annars när du inte är gravid?
  • nampo
    MammatillAlva skrev 2010-01-16 22:27:24 följande:
    Jag har en dotter på 2 år, bor i Norrköping. Vart ligger Klippan?
    i skåne
  • Marleen
    nampo skrev 2010-01-16 22:23:05 följande:
    Oj :) den delen hade jag glömmt. Vad gör du annars när du inte är gravid?
    ja du inte mycket.... är ju sjukskriven så de blir mest vara med barnen så mycket de bara går o simma en till två gånger i veckan om jga kan....
  • nampo
    MammatillAlva skrev 2010-01-17 18:07:08 följande:
    Okej, då är det en bit ifrån Norrköping..
    ja det e ju en bit. vad gör du annars då?
  • nampo
    Marleen skrev 2010-01-17 19:10:00 följande:
    ja du inte mycket.... är ju sjukskriven så de blir mest vara med barnen så mycket de bara går o simma en till två gånger i veckan om jga kan....
    Marleen skrev 2010-01-17 19:10:00 följande:
    Går dina barn på dagis?
  • Marleen
    nampo skrev 2010-01-17 21:19:09 följande:
    Går dina barn på dagis?
    ja de går 9-14 nu när jag e sjukskriven...
  • nampo
    Marleen skrev 2010-01-18 09:31:14 följande:
    ja de går 9-14 nu när jag e sjukskriven...
    va skönt då har du ju lite tid för dig själv
  • Marleen
    nampo skrev 2010-01-18 15:08:44 följande:
    va skönt då har du ju lite tid för dig själv
    ja de behöver jag... vila upp mig lite med tanke på smärtan o att man inte kan leka och så på samma vis nu... och barnen behöver de också...
  • nampo

ja de e rätt så skönt och slippa ungarna i några timmar. Mina gå på dagis heltid nu och de så skönt.

Svar på tråden unga mammor