Fick HP beviljad!
Efter mycket strul med försäkrningskassan, fick jag äntligen besked igår
Jag fick fullt havandeskapspenning beviljad! Så från och med nästa Onsdag så blir jag "mammaledig".
Känns konstigt men jag är så otrolig glad!
Efter mycket strul med försäkrningskassan, fick jag äntligen besked igår
Jag fick fullt havandeskapspenning beviljad! Så från och med nästa Onsdag så blir jag "mammaledig".
Känns konstigt men jag är så otrolig glad!
grattis =)
har oxå fått full hp beviljad men utan tjafs dock =)
Vad jobbar ni med? Sitter och fyller i min nu och hoppas på det bästa. Jobbar som brevbärare.
Har 2 jobb. Personlig assistent sen jobbar jag extra på Hemtjänst.
jag jobbar som frukostvärdinna + även hjälper till på konferensen
Har du tunga lyft eller kunde de inte omplacera dig ? eller både och ?
:)
Grattis, va skönt!
en liten fråga, satt å tittade på papprerna, då jag å chefen skall fylla i dem om en vecka..
jag vet ju att man kan få som mest 60dagar, å då räknas inte de 10sista dagarna in, men när man skall fylla i från vilket datum man vill ansöka ifrån hur räknar man bakåt i tiden då? räkanar man med de 10 dagarna, eller börjar man efter de dagarna?
å man räknar med helgerna också va?
jo ja har både tunga lyft och dom kan inte omplasera =)
TS och gullunge1-
Hur långt tid tog det innan ni fick beskedet??
för mig gick de jätte snabbt. papperna kom in den 21 dec, ringde dom den 30 dec bara för att kolla om de såg bra ut o alla papper va i ordning o då sa hon att alal papper va inlämnade som dom skulle o så... sen på tisdagen efter 5 jan fick ja hem ett papper där de stog att dom godkände de och skicka ut det den 30 dec. så hon måste fixat det precis efter ja ringt o pratat me henne. så ja rekomenderar verkligen att ringa o tjata på dom lite, visst dom har 30 dagars handläggning men de skadar ju inte att ringa ändå =) dessutom hon ja prata med va så himla trevligt mot mig så de va till o med kul o prata med dom för en gång skull=)