• Anonym (nodeep?)

Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?

Det försiggår ju mycket snack om kukstorlekar här i Sex&Samlevnadsdelen och de är intressanta....

På mer än ett sätt, så efter att ha röstat i tråden om "minsta tillåtna kukstorlek" med en del kvinnors bestämda åsikt om att 13- 15 var för liten fick jag för mig att kolla mitt "djup"....så med hjälp av en dildo och ett måttband mätte jag.

Kan ju säga att MAX vad jag vill ha är 15- 16 cm lång, längre än så stöter HÅRT emot min livmodertapp och gör bara ont. Jag är normallång och inte på något sätt vanskapt på insidan.

Därför undrar jag nu:

Ni kvinnor som har en så bestämd åsikt om vad som är "för litet" - har ni egentligen koll på det här med centimeter eller är det ett önsketänkande/skryt om era män från er sida?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-05 16:42
    Tanken med den här tråden var alltså INTE att den skulle bli ytterligare en "kukmätartråd" utan en pendang till alla dem, för oss KVINNOR!

• Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?
  • Meddelande borttaget
  • PunkPyret

Jag skulle ju aldrig få för mig att mäta en kuk. Varför, liksom? 
    OK, det skulle vara om jag skulle råka ut för en som är så grov att den inte går i mig, men det har aldrig ens varit nära. 

• XDX
    PunkPyret skrev 2024-07-05 23:31:06 följande:

OK, det skulle vara om jag skulle råka ut för en som är så grov att den inte går i mig, men det har aldrig ens varit nära. 

Finns de som blir extra upphetsade av att bli mätta. Antingen med måttband och linjal, eller händerna och underarmen. 
  • Anonym (Ffo)
    PunkPyret skrev 2024-07-05 23:31:06 följande:

De flesta män har redan mätt.
  • PunkPyret
    Anonym (Ffo) skrev 2024-07-06 16:52:51 följande:
    De flesta män har redan mätt.
    Ja förmodligen. Jag tycker att det är helt ointressant. 
  • Anonym (Eva-E)
    XDX skrev 2024-07-06 16:46:06 följande:
    Finns de som blir extra upphetsade av att bli mätta. Antingen med måttband och linjal, eller händerna och underarmen. 
    Den erfarenheten har jag också!
  • XDX
    Anonym (Eva-E) skrev 2024-07-28 08:02:03 följande:
    Den erfarenheten har jag också!
    Hett! 😍

Hade nyss härligt morgonsex med frugan. Och efteråt hade vi lite gött sexsnack. Visade sig att hon trodde att 20 cm är medellängd (!) och trodde att jag är över det (hon tycker att den är "skitstor") 😅. 

Hon säger att det var vad hon lärde sig i skolan, men var lite osäker. Hon kommer från en kultur som är konservativ på många dåliga sätt och riktigt usel och hemsk när det kommer till sex. 

Jag upplyste henne om att medelkuken är runt 14x12 cm. 

Samtalet handlade främst om att försöka hitta lösningar på att hon får ont (men hon njuter också, och får vaginala orgasmer), så det var ingen pervers runkfantasi som vissa här tror om storlekssnacket. 
  • Anonym (Godmorgon)
    Anonym (bbb) skrev 2024-07-01 21:53:18 följande:
    hittills två kränkta personer av min fittlängd, imponerande
    Många kränkta av dessa frågor.
  • Anonym (bbb)
    Anonym (Godmorgon) skrev 2024-07-28 09:11:45 följande:
    Många kränkta av dessa frågor.
    Om du syftar på en borttagen tråd håller jag inte med. Däremot kan jag inte direkt rå för min fittlängd så det är en märklig sak för folk att rösta ner på.
Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?