Mrs Cykel skrev 2010-01-17 14:31:43 följande:
Åh, bra tråd! Min lilla fick sitt vaccin för 12 dagar sen nu och detta har hänt sen dess:* Efter 6 dagar började hon bajsa 5-6 ggr/dag, ibland diarré* Efter 8 dagar hade hon 38,5 i temp* Dag 9 och 10 hade hon mellan 39 och 40 i temp, spydde två ggr, jätteont i kroppen, åt bara majsvälling* Dag 11 hade hon 38,5 igen, åt i princip bara majsvälling men pigg* Dag 12 (idag) har hon ingen feber men vill inte äta. Jag blandade i LITE Mild fullkornsvälling i Majsvällingen men då fick hon diarré direkt. För några timmar sen märkte jag prickar på mage och bröst. Pigg för ö
vrigt.De verkar ju ha fått liknande symtom, eller hur?Jag är mest orolig för att hon inte vill äta något annat än majsvälling. Börjag vara det?
Imorse när han bajsade så var det också diarre, men har inte gjort mer sen dess.
Skönt att att din lilla tjej tar välling åtsminstone, min ville inte ha nåt alls på hela dan förutom kakor och coca cola, lät honom äta och dricka det, bättre än ingenting, men nu på kvällen fick han i sig en burk mat.
Men förstår dig helt, man blir ju orolig när dom inte äter!