Pco..
Hej! Jag fick reda på idag att jag har Pco. Men en lindrig variant, jag är inte överviktig och har inte så extremt oregelbunden mens, allt mellan 4 v till 3 mån..

Hej! Jag fick reda på idag att jag har Pco. Men en lindrig variant, jag är inte överviktig och har inte så extremt oregelbunden mens, allt mellan 4 v till 3 mån..
jag har mens ca var 45e dag, ingen egen ägglossning. när jag fick min son för ett år sen åt jag pergotime, då blev jag direkt gravid. nu när vi försöker få ett syskon går det trögare. men det går att få barn med pco.
Jag fick veta att jag hade PCO för drygt 2 år sedan. Då hade jag nästan aldrig äl. Men sonen kom till spontant ändå. Så det går både med hjälp och spontant om man har tur.
Har med PCO, och har sedan jag fick reda på det (för ca 1 år sedan) fört dagbok och lärt mig när jag har ägglossning för det händer i alla fall ibland för mig. Men jag kan rekommendera LCHF som för mig gjorde att jag fick regelbunden mens och blev sedan gravid på första försöket, 1 vecka efter vi gift oss!
verkar inte som att jag har någon äl heller.. men måste ju ha försökt i ett år för att få hjälp. Så det är bara att vänta till maj..
Vi behövde inte ha försökt ett år. Har man ingen äl så är där ju inget att försöka på, menar min gyn. Så vi fick hjälp direkt!
Kom gärna in och läs i min blogg där jag skriver om mitt liv med PCO/PCOS , vad & hur det är, tankar, känslor och vilken behandling jag får och hur den går .
www.nattstad.se/AttLevaMedPCOS
Kram