• Anonym (förvånad)

Det hade jag aldrig trott!

Har läst en del på forumet om mammor och gravida som känner sig dragna till andra kvinnor och har alltid tyckt det är lite mysigt att läsa om även om jag själv haft ganska sparsamma fantasier om andra kvinnor. Jag är hemma mammaledig med vårat första barn och jag är en något "äldre" mamma. Utan att avslöja för mycket så kan jag säga att jag är mellan 35 och 40. I min krets av väninnor finns det en barndomsvän som fått sitt andra barn ganska nyligen och eftersom vi båda är föräldralediga så träffas vi ett par gånger i månaden.

Förra onsdagen hade vi bestämt att vi skulle träffas hemma hos "Fia" för att fika och snacka lite skit i största allmänhet. "Fias" äldsta var på dagis så vi hade bara de minsta med när vi träffades och när de blev trötta så lade vi dem för att sova middag. Det som sen hände hade jag aldrig trott...inte om mig själv och inte heller om "Fia".

Vi satt och fikade i soffan och kom in på sex och hur våra sexliv funkade som småbarnsföräldrar. Inte helt oväntat så funkade det väl sådär för oss båda vilket båda tyckte var frustrerande. "Fia" släppte sen bomben genom att berätta att hon haft sex med en från mammagruppen vid två tillfällen. Jag satt förmodligen och gapade som ett fån, men berättade sen om vad jag läst på familjeliv. Helt oväntat vågade jag även berätta att det faktiskt tände mig ganska mycket att läsa om andra kvinnor.

Nåväl...det här är ju ingen sida för sexnoveller, men det slutade iaf med att jag och "Fia" hade sex! Jag hade tjejsex för första gången och "Fia" för tredje gången och det var helt grymt! Jag besparar er de flesta detaljerna, men kan iaf avslöja att det slutade med en 69:a på vardagsrumsgolvet! Vi hann sen hämta andan, klä på oss och dricka kaffe innan ungarna vaknade igen.

Efteråt har det inte känts det minsta konstigt och vi har pratat flera gånger på telefon och i lite förtäckta ordalag skämtat om det som hände. På torsdag ska vi träffas igen och jag tror att både jag och "Fia" ser fram mot det som vanligt, men förmodligen ser vi fram mot det av lite andra anledningar än vanligt. Iaf gör jag det... :)

/Förvånad

• Svar på tråden Det hade jag aldrig trott!
  • Anonym (vill oxå)
    Anonym (Jessica) skrev 2010-02-19 23:26:25 följande:
    Kan säga att många människor kanske många kvinnor finner andra kvinnor som är gravida minst lika sexiga som annars, om inte mer sexiga som gravida. Jag kan inte själv låtabli att tänka tanken att ha sex med en gravid kvinna skulle vara otroligt hett.
    Kan nog bara säga som föregående talare (skrivare). Mkt villig=)
  • Anonym (vill oxå)

Kan nog kanske inflika att det känns väldigt lockande att testa med en annan gravid tjej också=P

• Anonym (Jessica)

Ja jag tänker bara att en gravid kvinna kan inte bli mer kvinna än vad hon är då. Om ni förstår mig rätt? Vilket jag tror är bara ännu hetar i sängen. Hoppas jag träffat på den lyckan i livet att få erfara det.

Kör på tjejer jag tror att vill man något tillräckligt mycket så blir det så tillslut. Tror inte det ska bli världens problem för er att finna någon villig heller.

Kramen

• Anonym (ev bi)
    Anonym (förvånad) skrev 2010-02-18 15:29:44 följande:
    Hej, det är jag igen... Lång historia kort. Jag tänkte en del på det som några tog upp i tråden, dvs otroheten mot våra sambos. Jag tog tjuren vid hornen efter mitt och "Fias" andra möte och berättade för sambon vad som hänt, dock inte att det är en av mina bästa väninnor jag knullat, och han tog det faktiskt väldigt bra. Vi pratade länge om det och jag förklarade att det enbart handlar om sex, dvs mina känslor för honom är ju oförändrade. Nåväl...han tycker det är ok och jag får fortsätta med min "hobby" om det handlar om max en eller två ggr i månaden. Behöver jag nämna att han även vill ha lite smaskiga detaljer? Vilket han självklart har fått. Det slutade med  att jag "fick" en rejäl påsättning...haha! Vårat sexliv har iaf INTE blivit sämre av det inträffade. "Fia" har dock inte berättat för sin sambo ännu, men det kommer nog också tror jag. Under tiden fortsätter vi träffas och knullar som kaniner. Både hon och jag har börjat att kolla lesbisk porr på nätet för att lära oss mer och testa på varandra...haha. Jo, jag vet att porr är utifrån mannens perspektiv oftast, även lesbisk porr, men det behöver ju inte betyda att allt är dåligt. Tvärtom... Nåväl...favoriten så här långt är iaf 69:an. Kommer så himla skönt när "Fia" ligger under och slickar mig samtidigt som hon masserar mina skinkor. Helt underbart!  Vi har också testat "mus mot mus" (kallas trib tror jag) ett par gånger och det är riktigt skönt och uppkåtande om båda är lite härligt våta och kåta redan. Känns så härligt porrigt. För "Fia" är det nog lite av en favorit eftersom hon har fin åtkomst till mina bröst när vi ginder mus (f*tta låter så vulgärt)...haha! Som ni kanske märker har även "blygheten" släppt! Anonymitet är en härlig grej... 
    Men å, härligt!!! Grattis!!!! Roligt att det kan gå så bra, att din man är positivt inställd osv. Lycka till och berätta gärna mer:D
  • Anonym (gravid)

Jaa TS, berätta mer! Vill ha mer detaljer!!

• Anonym (Jessica)
    Anonym (gravid) skrev 2010-02-22 17:53:17 följande:
    Jaa TS, berätta mer! Vill ha mer detaljer!!
    Jaaa jag med=)!! Hur går det för dig TS?
  • Anonym (förvånad)

Sorry tjejer, nu är det locket på från mig. Avsikten med tråden från början var väl ett sätt att bearbeta det som hänt och det behovet har jag inte längre. Det gläder mig om det jag skrivit inspirerar någon annan att våga prova eller om nån helt enkelt blivit kåt av det som jag varit med om. Det blir jag faktiskt själv när jag läser... {#lang_emotions_smile}

Vill någon fortsätta i tråden med egna erfarenheter så är det fritt fram, men det blir inga fler detaljer från mitt håll.

"Madde"

• Anonym (gravid)

Okey TS =) Men grattis till dina insikter å så =)

• Anonym (ev bi)

Det är lugnt, TS....fortsatt lycka till och tack för att du delade med dig

• Anonym (åh)

Det  låter helt underbart TS!

Det skulle ju inte vara helt fel med lite tjejsex. Men vem vill ha sex med en gravid?!

• sambo i sumpan
    Anonym (åh) skrev 2010-03-03 10:32:03 följande:
    Det  låter helt underbart TS! Det skulle ju inte vara helt fel med lite tjejsex. Men vem vill ha sex med en gravid?!
    Jaaaag!!
  • Anonym (åh)
    sambo i sumpan skrev 2010-03-03 11:02:07 följande:
    Jaaaag!!
    Haha, härligt
  • sambo i sumpan
    Anonym (åh) skrev 2010-03-03 11:05:54 följande:
    Haha, härligt
    Kom bara
  • sambo i sumpan
    Anonym (åh) skrev 2010-03-03 11:09:39 följande:
    Kommer meddetsamma
    mejla mig om du vill
  • Annelie N

Hej Förvånad! 

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig! Eftersom du är anonym kanske du kan maila maila mig?
    / Annelie
Svar på tråden Det hade jag aldrig trott!