• enlitensak

ARG

jag  kan bli så jävla förbannad på alla som har det såå jävla jobbigt med att genomgå en abort, här kämpar man själv som fan för att orka leva med pco, skiten gör mig galen, kalla mig ego visst!

Men jag skulle göra vad som helst för att få ha det lilla i min mage som dom tar bort, för dom kom på att oj helt plötsligt vi har inte råd elr liknande!

Säkert hemskt för de stackars föräldrarna som måste göra abort pga av missbildningar eller så.. Det kan man inte rå för..

Men att göra en fyllegrej sen bli med barn och ta bort det, det går fan inte i hop för mig. Jag kan inte ens kolla i abort kategorin, då mår jag bara skit. Nån som känner i gen sig?

Tacksam för att du låter bli att gnälla på mig, detta är ett forum, alla har rätt att dela son åsikt, varsegod, här är min!

• Svar på tråden ARG
  • dreamer78

Tänker inte gnälla på dig... Utan fylla på med alla som "hoppsan jag blev gravid med ett ons, äh, kanske behåller ungen men fortsätter festa ändå". Dem är jag arg på!

• villsågärna38

Håller helt med dig!!!! I den här delen av forumet så tror jag att de flesta gör det. Kram

Väntar på ÄD i v.6
Svar på tråden ARG