gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2
vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus
vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus
Vad söt han är lille John
hej cyber vänner. nu har jag börjat blogga om john, blir lite väl mycket att skriva ut på internet, i alla trådar och på alla sidor jag är med i..
men om ni vill så får ni gärna läsa
johnsliv.bloggplatsen.se/
Kram
jag brukar tänka emellan åt hur det går för er och lille john...spännande med en blogg lägger genast till den som favorit....
här går dagarna fort alleles för fort...min sessa fyller 1 år nästa vecka....
en tjej som växer och utveclas och är alleles mammakär....inte så konstigt kanske med tanke på att det är jag som är hemma mesta dels då pappan jobbar mycket borta på annan ort...
en väldigt bestämd tjej som vet vad hon vill ...
vi har kört 5 miuters metoden vid sovdags och jag vågar nästan inte säga det men det funkar så bra så även på dagarna är det bara att lägga henne i sängen när det är tid för det...ni som har det jobbigt vid nattning och liknande rekomenderar jag det verkligen...det är några jobbiga kvällar med skrik men redan efter andra försöket så märker man skillnad....
hur går det för er andra???
dipsy: va härligt att det funkar för er! vi testade den metoden med mia SÅ många ggr, men hon är envis som en gammal åsna! så hon har alltid somnat när hon vill! och nu vid 5½ år så orkar vi oftast inte bråka..
Har även funderat på andra sovrutiner för john. han somver i mellan oss, har gjort sen han fick sin hosta i januari. innan dess sov han BARA i egen säng, kunde inte somna annars. men man vänjer ju dom fort! Men känner att det hade varit SÅ skönt att få en egen säng igen! Dock vill jag inte flytta ut honom i annat rum, då han har lite konstigheter för sig, med andningen, när han sover. Så på det viset är det skönt att ha honom i mellan, känns som mer uppsikt då... ja ja.. vi får se när/hur vi tar tag i detta..
Vi ska snart hämta ut hans sandaler från ortopedtekniska. sådär lite på tal om annat 300 får vi betala och landstinget står för resten. så man kan ju fundera på vad de egentligen kostar..
Kände även att det roslade i hela bröstkorgen på honom igen, så det blir mer ventolin, så det inte blir lunginflammation av det igen
Glad midsommar allihopa, om vi inte hörs innan!
(har haft en "ful" tanke. Nu när vi fick betala så mycket pengar för john, borde man då inte få en som är frisk , borde väll finnas garanti på dom
Nä skoja bara, vi älskar våran lille john, men tung är han!)
många år sen sist...hur går det för allihopa?