• Stockholm16

Latexhandskar?

Jag kommer inte ihåg hur det började men jag tror det var min fru som frågade om jag inte kunde ta på henne med handskar. Jag skaffade först ett par svarta, nästan som diskhandskar men lite grövre. Hon blev sjukt upphetsad när jag smekte henne med handskarna över kroppen. Vi har numera gått över till latexhandskar som är tunna och smidiga. Jag själv blir också mycket upphetsad av detta, mest att se henne, och det är också mycket skönt att smaka hennes f-a när hon blir våt. det glider mycket bra!

Är det flera som har bra eller dåliga upplevelser av latexhandskar? Tips på vad man kan göra mer?

• Svar på tråden Latexhandskar?
  • jfsebastian

Latexkläder??
    Finns massor av människor som gillar det.

• Spyder

Ligger ett paket i byrålådan, mycket trevligt dock inget som nyttjas särskilt ofta. Omväxling förnöjer och känslan är mysig.

• MysMys

Jag blir själv väldigt upphetsad av det och använder det ofta. Jag gillar de tunna vita, gul/vita latexhandskarna som används av vården. Ju längre de går upp på armarna desto bättre och det är viktigt att de sitter helt tighta. Jag har nog en fetisch för latexhandskar tror jag och jag gillar även doften av dem. Skäms

det finns mycket latexhandskar att köpa men jag har fastnat för armbågslånga gynekologiska latexhandskar som används i vården. De finns att få tag på via nätet. 

min tjej är inte lika övertygad av latexhandskar men tar gärna på sig dem för min skull och blir gärna smekt när jag har latexhandskar på mig. 

Så ja, tighta latexhandskar gör det mera spännande och skönt. 

Svar på tråden Latexhandskar?