Millan77 skrev 2011-02-17 14:39:02 följande:
Herregud, det har gått ett helt år o flickan har inte blivit bättre, snarare sämre.
Hon tar väl inte saker längre, kanske. men det vet jag ju inte, eftersom hon inte är välkommen hit ff.
Dom har bråkat en del om sina "pettisar" som dom bytt o som Fille ville byta tillbaka o ha en massa fler än hon hade från början, hon skickade sin pappa att ringa mig, då hon berättat att hon var "rädd" för mig, vilket jag kan förstå att hon är
Fröken har plaserat flickorna tillsammans i klassen för att hon vill att dom ska "lösa" problemet.
Min dotter verkar mest irreterad över att hon måste sitta brevid henne.
Jag vill inte att dom leker ihop o det säger min dotter att hon inte heller vill.
Ett annat problem e att min dotter o Fille bråkar om vem som ska vara med en grannflicka nu.
Så jobbigt, man vet ju inte hur mycket man vill säga till om.
Trist att det inte verkar ha gått åt rätt håll. På vilket sätt känner du att hon blivit sämre?
Eftersom du skriver att hon kanske inte tar saker längre .. men du vet egentligen inte eftersom du inte träffar henne? Så hon kan lika gärna ha slutat med det?
Vet inte vad "pettisar" är för något .. men det är väl krafs som pokemon o annat skräp killarna håller på med?
Min son har problem med 2 andra killar i klassen. Dom 3 kommer inte överens och dom är som tjejer nästan. Bara vara 2 och 2. Jag har sagt att sonen inte ska leka med den killen som bor tvärs över gården. Dom gör inte annat än säger taskiga saker till varandra och det blir ingen bra lek i slutändan ändå.
Men fröken har försökt att få dom att leka ändå. Jag är lite skeptisk till det där. Nu har dom istället försökt att få in fler barn och att dom inte ska låsa sig vid vissa barn. Och det har funkat bättre. Kanske något för er också? Ta upp det med fröken att sära på dom och försök att få in andra tjejer eller killar att leka med? Att det är det bästa för din dotter och Fille?