Skulle du konna donera dina ägg?
Ja som frågan lyder, skulle du kunna donera din ägg till vem som helst.
Eller beror det på åldern på den som ska ta emot äggen?
Eller Vill du inte donera alls?
Skirv gärna hur du tänker om du väljer annat!
Ja som frågan lyder, skulle du kunna donera din ägg till vem som helst.
Eller beror det på åldern på den som ska ta emot äggen?
Eller Vill du inte donera alls?
Skirv gärna hur du tänker om du väljer annat!
Har donerat redan. Kanske jag skulle göra det igen, men det var en del omak, och jag har inte lust i nuläget.
Jag skulle inte kunna tänka mig att göra det, nu är jag å andra sidan för gammal för att komma på tal för något sådant. Jag är lite nyfiken på om det finns några kriterier för att kunna vara aktuell för att donera ägg. Förutom ålder. Kollar de allergier, dålig syn, anlag för sjukdomar? Eller är det fritt fram för alla?
Jag kryssade ja, men när jag ringde SU idag fick jag reda på att jag var några månader för gammal..
Jaja.
Synd eg att de inte testar individuellt på nåt sätt. Jag hade jättefina ägg på IVFen för 2 år sedan (ej mitt "fel" att vi var barnlösa") Så synd jag inte får donera när dte är sådan brist.
Nej, det skulle jag inte kunna. Jag skulle börja undra för mycket och tänka på det som en del av mig och inte se det som någon annans barn. Jag är alltså helt olämplig som donator.
Aldrig! Jag må vara ego, men min avkomma är min avkomma och mitt ansvar!
Jag svarade nej
Ja, jag kan inte tänka mig något värre än att inte kuna få barn om man verkligen vill så om jag kan hjälpa nån med det så skulle jag göra det med glädje.
Ja, fast bara till någon speciell. Men nu går inte det. Hade det varit ett alternativ så hade jag gärna gjort det.
Nej. Bara till min syster.
Nej, har ingen lust att ha massa gener ute i landet som är mina, men ändå inte mina. Tänk om nån är dum mot dem, slår dem, tar stjärttemp på dem el nåt. Nej tack.