• Linda82 sthlm

några regnbågsfamiljer i upplands väsby??

Jag, min fru och vår son på 3år bor i upplands väsby och undrar om det finns fler regnbågsfamiljer i vår kommun? det skulle vara kul att lära känna någon i närheten av oss, då de flesta regnbågsfamiljer vi känner bor söder om stan =/

• Svar på tråden några regnbågsfamiljer i upplands väsby??
  • Pumin

Hej! Vi bor i sollentuna , vet att vi är minst 3 starka familjer här ,alla bor i norrviken.
    Du är välkomen att hänga med oss :)

• sofkat

Hej!

Jag ska skriva en C-uppsats Om HBT familjen och söker ett tjejpar med barn som skulle vilja bli intervjuade om sina föräldraroller! Skulle ni vilja delta? självklart kommer inga namn att nämnas i arbetet. Vi bjuder på fika och ni bestämmer vart och när?

skulle ni vara intresserade?

MVH/Sofie

• Semlemamman

Hej,
    Jag blev jätteglad när jag såg den här tråden. Tänk att det finns fler familjer som vi så här nära oss. Vi bor nämligen också i Norrviken. Om någon av er i Väsby eller Norrviken vill höra av er till mig skulle det vara kul. Det skulle vara intressant att höra era erfarenheter kring barn och så vidare.

Hälsningar
    Semlemamman

• Pumin

Hej! Jag har skcikat min mailadress till dig , det vore roligt att höras av!

• Linda82 sthlm

jag kommer in så sällan här så jag såg att det var fler som svarat!! KUL! norrviken är ju inte allt för långt borta!! jag hänger gärna med er ;) så kul att hitta fler likasinnade i norrort!!
    har ni FB? jag finns där och är väl där lite oftare än här.. Linda Örnsberg så adda mig gärna som vän där!

• Pumin

Hej Linda! Jag addar dig , jag har ett askonstigt efetrnamn som låter som en fotbollströja , så vet du att det är jag! haha

Svar på tråden några regnbågsfamiljer i upplands väsby??