• Anonym (orolig)

Är min man homosexuell?

Hejsan! Jag är en orolig, gravid (snart 26:e veckan) tjej som har börjat fundera på om min man är homosexuell! När jag frågar honom så nekar han blint (vad skulle han annars göra)! Vi har varit tillsammans i snart 4 år och i början på våran relation så hade han c:sex med andra på internet, Jag kände mig bedragen av detta, men vad jag vet så gör han inte det längre! Men när jag tittade närmare på vilka han chattat med så såg jag att det mest var killar! Det är inte bara detta som gör att jag funderar på min mans sexuella läggning! Utan på senare tid så har han börjat fråga mig om skönhetstips, blivit besatt av att börja träna och han vill att jag ska börja ha analsex med honom, alltså på honom! Det verkar som om han älskar mig och är sexuellt attraherad av mig, men hur ska jag tolka detta? Skulle uppskatta tips och råd!!! Tack förhand

• Svar på tråden Är min man homosexuell?
  • Anonym (mk)

Äh han är väl bi helt enkelt case closed!

• BigDaddy
    Anonym (orolig) skrev 2010-02-04 15:03:50 följande:
    Vad som skrämmer mig är att han själv skulle upptäcka att han är homosexuell, för då vill han ha något som jag inte kan ge honom! Det som skrämmer mig är att han inte vill vara med mig längre!Om det bara hade varit en killkompis så skulle jag inte bry mig!Men jag älskar honom så mycket och det skulle göra så ont att aldrig kunna nå den fullständiga kärleken med honom! Eller märka att den kärlek vi har kanske inte har varit så bra som jag trott!
    Konfrontera rädslan. Ta reda på hur det ligger till genom att fråga honom.
  • Anonym (orolig)
    linjes skrev 2010-02-04 15:03:47 följande:
    Han älskar väl dig och är väl då självklart kärleksfull...Han kan ju även ha kommit i nån slags kris gällande ålder,hur gammal är han?Han kan ju vara bi och tända på killar och samtidigt vara kär i dig,det är ju inte helt ovanligt
    Han är 24år! Jag skulle inta ha några problem om han skulle vara bi, för det betyder ju att han forfarande skulle kunna vara kär i mig!

Jag är inte speciellt fördomsfull! Jag är för att exprementera i sängen, men det är att hans betende kring allt detta har förändrats.

Jag tror att hans chattande har stor roll i varför jag är osäker!
  • Anonym (mk)

Hade min parter visat tecken på att tända på män hade jag antagligen tänkt att han var bi, det skulle väl först vara om han verkade ointresserad av sex med mig som jag skulle börja oroa mig.

• Anonym (orolig)

Jag har frågat honom!

Han säger nej!

• linjes
    Anonym (orolig) skrev 2010-02-04 15:10:23 följande:
    Han är 24år! Jag skulle inta ha några problem om han skulle vara bi, för det betyder ju att han forfarande skulle kunna vara kär i mig! Jag är inte speciellt fördomsfull! Jag är för att exprementera i sängen, men det är att hans betende kring allt detta har förändrats. Jag tror att hans chattande har stor roll i varför jag är osäker!
    Prata med honom då och ta upp att du inte har något emot det..Det är väl bättre att man är ärlig om det så du kan lära dig att leva med det om han nu skulle vara bisexuell?!

Chattade han med killar?
  • Anonym (orolig)
    linjes skrev 2010-02-04 15:14:39 följande:
    Prata med honom då och ta upp att du inte har något emot det..Det är väl bättre att man är ärlig om det så du kan lära dig att leva med det om han nu skulle vara bisexuell?!Chattade han med killar?
    Ja han hade c:sex med killar
  • linjes
    Anonym (orolig) skrev 2010-02-04 15:16:12 följande:
    tja vad ska man säga? synd att han inte släpper in dig? Varför chattar han med killar om man inte tänder på dom?
    Frågorna är många...
  • Anonym (orolig)
    linjes skrev 2010-02-04 15:20:57 följande:
    tja vad ska man säga? synd att han inte släpper in dig? Varför chattar han med killar om man inte tänder på dom?Frågorna är många...
    Ja och jag ställer frågorna! Han svarar alltid flycktigt! Det är svårt att få någon att öppna sig när de själva inte vill!

När vi pratar om den gången han hade oralsex med en kille så säger han bara att han inte vill prata om det! Jag kan ju inte tvinga honom!
  • linjes
    Anonym (orolig) skrev 2010-02-04 15:23:45 följande:
    Ja och jag ställer frågorna! Han svarar alltid flycktigt! Det är svårt att få någon att öppna sig när de själva inte vill! När vi pratar om den gången han hade oralsex med en kille så säger han bara att han inte vill prata om det! Jag kan ju inte tvinga honom!
    Nope det är sant det tyvärr
  • Anonym

Du kan i alla fall säga att du inte tänker ställa upp på att vara i en relation med honom om han inte öppnar sig för dig.
    Vad är poängen att vara tillsammans om man inte litar på varandra och kan dela det som är viktigt och/eller svårt, menar jag?

Många killar gillar att bli påsatta dock. Det har mycket lite med homo/bisexualitet att göra, även om somliga anser att det tabut blir spräckt genom att bli påsatta, eller tvärtom.
    Alla erfarna bikillar jag träffat har sett sin egen röv som en självklar zon för njutning.

• jfsebastian
    Anonym skrev 2010-02-06 11:30:40 följande:
    Du kan i alla fall säga att du inte tänker ställa upp på att vara i en relation med honom om han inte öppnar sig för dig. Vad är poängen att vara tillsammans om man inte litar på varandra och kan dela det som är viktigt och/eller svårt, menar jag? Många killar gillar att bli påsatta dock. Det har mycket lite med homo/bisexualitet att göra, även om somliga anser att det tabut blir spräckt genom att bli påsatta, eller tvärtom. Alla erfarna bikillar jag träffat har sett sin egen röv som en självklar zon för njutning.
    Håller med.

Att våga vara ärliga med varandra är en grundpelare i en relation.

Han kanske har svårt att acceptera att han själv skulle vara bi (eller åtminståne atttraherad av killar). Svårt att erkänna för dig då.

Säg att du sulle stötta honom om han var bi, att det skulle kunna vara kul i sängen för er alla tre om du nu känner så.
    Om han känner att han har ditt stöd, kanske det är lättare att erkänna sina känslor för sig själv.

Lycka till
  • satakatse

Har bara läst starten.. Han verkar ju va tänd på dig och på andra av motsatt kön (men de kan även bara vara fantsi och inte verkligt intresse för honnom).. Så han är nog kanske bi, många hetro män gillar bli tagna analt... Finns hetro som är transor oxå (man tror ofta att de är bögar som är transor, men så är det tydligen inte)..

Så länge du känner att han vill vara med dig och att ni älskar varandra och hans läggning inte blir för jobbigt, så borde de funka hoppas jag...

***Jag vill lära mig samiska, kanske du kan knackig samiska? Du får frächa upp språkkunskaperna och jag lär mig samtidigt!!****
  • rlevitte

Att upptäcka och erkänna inför sig själv att man har en läggning som inte följer vedertagen norm är inte helt enkelt.  Man får inte glömma att det finns en social stigmatisering runt icke-heterosexualitet.  Det tar tid, det tar funderingar, för en del tar det en del experimenterande innan de känner sig säkra nog att ens själva se hur det ligger till.

Men du TS, det verkar som om han älskar dig och vill fortsätta med dig.  Lägg tillit i det, and enjoy the ride...  upptäckterna kan bli spännande, eller så konstaterar han efter ett tag att han faktiskt är hetero.  Den som lever får väl se.
    Mvh,
    Richard
Svar på tråden Är min man homosexuell?