• Katja77

    Vilket är ditt absoluta favoritplagg?

    Hej!

    Såg en tråd om favorittröjor och blev nyfiken. Har ni något absolut favoritplagg ni bara äääääälskar?

    Jag har en svart fotsid kjol i ett lite stretchigt syntetmaterial. Den hittade jag i en fyndlåda på Cellebes för 30 spänn när jag var 14. Nu 21 år gammal använder jag den fortfarande. Den har inte ens blivit urtvättad, bara lite nopprig. Använder den både hemma som mysplagg och ute bland folk.

  • Svar på tråden Vilket är ditt absoluta favoritplagg?
  • Liten Nina

    Mina tofflor i fårskinn...
    Dom pajar efter ett tag, och jag har fått köpa nya under årens lopp, men det finns inget bättre för att värma mina frusna fossingar!

  • andypandy

    mina mjukisbyxor ! har nog ca 7 år på nacken och e trasiga och röda och fula ! dem är förstora också och hänger i arslet ! helt underbara !

  • Hannahs mamma

    ÅÅå En gul adidas tröja. med luva och ficka på magen... Fick den av en killkompis då vi skulle på fest och jag endast hade kort kjol och ett linne på mej... (det hade börjat regna)

    Sen efter festen sa han att jag passade så bra i den så jag fick den av honom!!!

    Hmmm detta var 99 tror jag... Jag var iaf 15 lr 16...

    Å vad jag älskar denna tröja (som jag har på mej nu t.o.m )

    TACK Daniel

  • KvastHilda

    Mina gamla trasiga jeans!!! Lappade och lagade och dragkedjan funkar inte (man får ha en lång tröja). Men så sköna de är!

  • Full av förhoppning

    Mina Nalle Puh och Hälge älg Nattlinnen/big t-shirts...
    Tycker inte om att ha kläder på mig så jag tar på det så fort jag kommer hem oftast Köpta i Ullared för 69 kr styck... har säkert 10 st

  • JMME

    Har ett par slitna jeans som jag bara ääääälskar. Det var dock ett bra tag sedan jag fick på mig dem (typ i v15 eller något fick jag inte på mig dem längre). Saknar dem så! De är snygga till allt och går att ha både till vardags o på partaj. Gråter floder om mina höfter bestämer sig för att förbli så här stora efter förlossningen...för då får jag aldrig mer på mig dem igen.

  • Kajsan

    Räknas mina tofflor?
    Jag fick ett par uuunderbara fårskinnstofflor av min älskling när jag fyllde år sist.
    Nu börjar de dock lukta skunk för jag har på mig dem jämt, tillockmed när jag sover

  • Erika

    Jag har flera favvoplagg. Jag har en ca 3-4 kjolar som jag inte kan leva utan. Ett par gammla svettiga gympadojjor som jag älskar. Och flertale trosor som är så slitna...men så otroligt sköna!

  • Tossan79

    Min stora lyxiga badrock! Den var svindyr, men jag njuter av den varje morgon och kväll!!!

  • Helen72a

    just nu under ammningen är det ammningströjor som jag har som favorit.... hur smidiga som helst...

  • Alsephine

    Svårt fall, doktorn grät. Så här i sommartid fokuserar jag på klänningar för att inskränka favoritgruppen i garderoben. En klänning som hängt med i många år är en lång linnehistoria med (diskret) köksduksrutigt mönster - den köptes på realisation i en av min norrländska hemstads få "butiker", är SÅ skön och/men också 100% genomskinlig. Jag får också lov att nämna min senaste favoritklänning, som jag inte kommit ur på flera dagar förresten: ett FYND införskaffat i andrahandsbutik för 50 pence (d v s 7 spänn!)! Jeansklänning från Next, som ny, med tunna axelband och blomsterbroderi. Tjusig! Ibland har man aningen tur, som tur är. Kram på er!

  • DaXx

    Mitt favoritplagg är mina fornarina jeans, sitter som en pungspark!!! Hi hi hi, kommer dock att dröja ett tag innan jag kan ha dom igen :(

  • Mymlan

    Måste vara adidasjackan jag tjuvat av min syster för typ 5 år sen

  • mosterYster

    fint nattlinne & negligé, det uppskattar sambon väldigt mycket också...

  • Pompelipossa

    Favvojeansen som snart måste "lappas" *S* och självklart fleecerocken som är sååå skön! Och morgondagens blivande tröjja...

  • PunkPyret

    En gammal urtvåttad, trådsliten, mjuk, kort jeansjacka. Väldigt kort, det blir lite bar hud mellan jacka och byxor så jag känner mig rätt sexig i den samtidigt som den är så skön. 

  • Auditanne

    En mörkgrå mössa i mohair med Inka-mönster som jag köpte för snart 25 år sen för 450 kr. Undrar just vad den hade kostat idag. Den har hållit sig bra, min fina kamelmössa Glad

Svar på tråden Vilket är ditt absoluta favoritplagg?