• Anonym (Storyteller)

Din mest fantasi/upplevelse!

Tänk! Om man kunde berätta lite sexiga fantasier här för varandra. Helt anonymt. Hetro med lite binyfikenhet, bin med lite eller mycket erfarenhet eller homosar. Eller såna som inte vill plockas in i ett färdigt fack utan är öppna för sexuella upplevelser, utlevelser och fantasier oavsett kategorier.

Berätta dina mest förbjudna, mest skamfyllda och mest upphetsande story här.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 11:04
    Din bästa fantasi/upplevelse skulle det ju vara.
  • Svar på tråden Din mest fantasi/upplevelse!
  • Anonym (Miss)

Jag kommer in på en bar och är den enda kvinnan där. Jag har en röd flickig klänning och är lite blygsam men ändå nyfiken av mig.
    Jag går längs med baren och alla stirrar på mig och kommer fram och börjar taffsa överallt. Tillslut har jag sex med alla där. Stora starka karlar med en öl i handen som glor på sport.  De tar mig en efter en och jag tvingas göra både det ena och det andra ibland med och ibland mot min vilja ;)

• Anonym (Storyteller)
    Anonym (Miss) skrev 2010-02-08 11:02:50 följande:
    Jag kommer in på en bar och är den enda kvinnan där. Jag har en röd flickig klänning och är lite blygsam men ändå nyfiken av mig.Jag går längs med baren och alla stirrar på mig och kommer fram och börjar taffsa överallt. Tillslut har jag sex med alla där. Stora starka karlar med en öl i handen som glor på sport.  De tar mig en efter en och jag tvingas göra både det ena och det andra ibland med och ibland mot min vilja ;)
    Mmmm sexigt Miss! Cool att du gillar att de tvingar dig att göra saker mot din vilja...Vad då t ex?
  • Anonym (Miss)
    Anonym (Storyteller) skrev 2010-02-08 11:05:19 följande:
    Mmmm sexigt Miss! Cool att du gillar att de tvingar dig att göra saker mot din vilja...Vad då t ex?
    Att de tvingar mig suga av dem hårt och länge tex..att de tvingar sig in i mig analt..grrr..
  • Anonym (Storyteller)
    Anonym (Miss) skrev 2010-02-08 11:06:55 följande:
    Att de tvingar mig suga av dem hårt och länge tex..att de tvingar sig in i mig analt..grrr..
    Mmm ohh sexy Miss. Och har du klänningen på dig eller har den redan åkt av och du är helt naken bland alla de där grova männen?
  • jfsebastian
    Anonym (Storyteller) skrev 2010-02-08 11:14:03 följande:
    Mmm ohh sexy Miss. Och har du klänningen på dig eller har den redan åkt av och du är helt naken bland alla de där grova männen?
    Hitta en chat.
    Ni kan nog ha en hel del kul att bidra med i varandras liv.
  • Anonym (Storyteller)

Vad är mest upphetsande för en någon som är 40+ och redan varit med flera?

• Anonym (Miss)
    Anonym (Storyteller) skrev 2010-02-08 11:14:03 följande:
    Klänningen är på hela tiden men strumpbyxorna är helt sönderrivna;)
  • Anonym (Storyteller)
    Anonym (Miss) skrev 2010-02-08 20:45:09 följande:
    Klänningen är på hela tiden men strumpbyxorna är helt sönderrivna;)
    mmm så det kan gå... Vad händer mer?
  • Anonym (Miss)

Det som nästan tänder mig mest är att jag är så blygsam och oerfaren och de är så vana och tar för sig.. Känns lite förbjudet och är en riktigt kittlande känsla..
    Tänker på detta ofta.
    Har ingen mer smaskigheter att berätta om????:)

• Anonym (Storyteller)

Ähum, jo jag fantiserar om att bli tagen av flera män, jag också. Fast jag är ju kille! Och har fru och barn. Så det blir väldigt förbjudet. Och provocerande för alla här på FL att läsa.

• Anonym
    Anonym (Storyteller) skrev 2010-02-13 06:33:10 följande:
    Ähum, jo jag fantiserar om att bli tagen av flera män, jag också. Fast jag är ju kille! Och har fru och barn. Så det blir väldigt förbjudet. Och provocerande för alla här på FL att läsa.
    Det blir det väl inte:) Berätta nu, alla här ovan har ju svarat med heterofantasier av nån anledning!
  • Anonym (Storyteller)

Hmm, jo jag skulle vilja gå på fetishfest eller parklubb med min tjej. Jag skulle ha sexiga höga stövlar, kanske höfthållare, små g-string, bar överkropp, läderhalsband,  arm-cuffs och kanske nipple-chain. Eftersom jag har en snygg, smal och slät kropp som därför är lite androgyn, inte kvinnlig men inte väldigt manlig heller, är det många på festen eller klubben som blir kåta på mig och min tjej. Ett par tre killar börjar dansa med henne och mig och de blir allt mer närgångna mot oss båda. De smeker oss, nyper mina bröstvårtor, smeker mage, rygg, stjärt, lår och trycker sig hårt mot oss gång på gång. Efter ett tag dansar två killar med min tjej och två andra dansar med mig hårt tryckt mellan sig. Killarna behandlar mig och henne som "slynor" och de sticker in fingrar i min mun, i min stjärt och tar på mitt kön. Sen drar den ene ned mitt huvud mot hans kön och tar mig i munnen. Den andre tar mig bakifrån. Samtidigt blir min tjej behandlad likadant strax intill. Killarna byter plats, smiskar min stjärt, kommer i och över mig...(Phu)

(Nöjd nu? )

• Anonym (Miss)

Jorå,nöjd..även om bögsex inte är något jag tänder på så är det säkert många andra som kan gotta sig i det där:)'Fler?? Kom igen nu!!

• Anonym
    Anonym (Miss) skrev 2010-02-13 12:56:54 följande:
    Jorå,nöjd..även om bögsex inte är något jag tänder på så är det säkert många andra som kan gotta sig i det där:)'Fler?? Kom igen nu!!
    Du vet att det här är en homo/bi/trans-tråd, va?
  • Anonym (Miss)
    Anonym skrev 2010-02-13 19:46:30 följande:
    Du vet att det här är en homo/bi/trans-tråd, va?
    jaha...haha..nu ser jag det. Hur kunde det helt gå mig förbi?*skrattar*
    Kanske är därför inte så många delar med sig av sina fantasier?
  • Anonym (bix)

För att en fantasi ska ha effekt för mig krävs några viktiga faktorer:

1.de handlar om en verklig person i mitt liv. Inte nödvändigtvis en jag känner väl, men ingen kändis eller nån jag aldrig pratat med.
    2.det skulle kanske kunna hända.
    3.jag har full kontroll på vem som vet, dvs fantasin (realiserad eller ej) kan förbli en hemlighet så länge jag vill det.
    4.både jag och den andra personen är kvinnor, och den andra kvinnan lever ett heteroliv och vill inte att någon ska veta att hon även dras till kvinnor (liksom jag själv).
    Själva fantasin kan se olika ut men vanligtvis bygger det på ovanstående. Inga jättespektakulära saker alltså . Ibland är mina fantasier alltså rena önskedrömmar, vilket jag förstått att fantasier absolut inte behöver vara. 
    Vore roligt att veta om någon annan har det på liknande sätt!
Svar på tråden Din mest fantasi/upplevelse!