• Emeliii

Hyffsat unga mammor i västerort!

Hej allihopa!
    Jag heter Emelie o är 20 år gammal. Har en liten son på snart 8 månader som jag spenderar dagarna tillsammans med, nu tänkte jag höra ifall det finns fler "hyffsat" unga mammor i krokarna som kanske är sugna på o hitta på nåt. För det måste väl finnas fler..eller?

Hör av er!

• Svar på tråden Hyffsat unga mammor i västerort!
  • Topcom
    Together90 skrev 2010-03-17 10:07:09 följande:
    Absolut :) du får vara med :) kram Love
    Tänkte faktiskt bänka ner mig på waynes i välingby idag. Någon mer som är ledig?
  • Together90
    Sthlmsparlan skrev 2010-03-17 10:17:42 följande:
    Tänkte faktiskt bänka ner mig på waynes i välingby idag. Någon mer som är ledig?
    Jag är ledig men lite trött och seg,det beror ju på vilken tid du hade tänkt dig?
  • Topcom
    Together90 skrev 2010-03-17 11:04:30 följande:
    Jag är ledig men lite trött och seg,det beror ju på vilken tid du hade tänkt dig?
    Kanske runt två-tre?:)
  • Ana Jessica

Vi bor i Rinkeby fast det är väl inte så långt{#lang_emotions_foot_in_mouth}

• Emeliii

OOOH det var ju ganska många som har svarat, jag har dock vart dålig på att vara inne här... men nu när det börjar bli varmt ute så kanske det är några som har lust o träffas ute nånstans med barnen nån dag???

• Topcom
    Emeliii skrev 2010-04-23 14:12:26 följande:
    OOOH det var ju ganska många som har svarat, jag har dock vart dålig på att vara inne här... men nu när det börjar bli varmt ute så kanske det är några som har lust o träffas ute nånstans med barnen nån dag???
    hahaha emeliiiiiiiiiiiiiiii, har du börjat hänga på mitt FL <3<3<3<3 ?! ^^,
  • ylvan

IDAG hänger Tuben i parkleken Farstaängen och lagar lite mat och sitter på filt! Komsi Komsi!!! Det blir stört skönt!
    Ylva (som jobbar på Tuben)

• Iya Akintunde

Den här tråden verkade ju perfekt, förutom att den inte är aktiv.. haha! Iaf om någon ser detta, är 23 år, har två barn en pojke på 4 år och en tjej på 9 månader. Bor i Hjulsta och vill gärna ses......... Är mer än uttråkad

• therese gustavsson

Hej jag har skapat en grupp på facebook som heter "mammor i Stockholm".  Vore roligt om alla samlas på ett ställe. Tycker det börjar bli väldigt många olika trådar om mammor som vill träffas i Stockholm här på FL.

• Junior10

Hej.
    Bor i Äppelviken med en sju månader gammal pojke. 

Svar på tråden Hyffsat unga mammor i västerort!