• Nillas Matte

Akupunktur??

Hej!!
    Någon som har försökt bilda familj länge som testat ivf behandlingar utan resultat men som lyckats bli gravida med hjälp av akupunktur??
    Vi har försökt sedan 2001 och har  2 misslyckade ivf behandlingar bakom oss, vi är klassade som oförklarligt barnlösa. 

• Svar på tråden Akupunktur??
  • Cat79

Då du inte fått något svar så svara jag dig även om jag ej gjort IVF. Jag har genomgått hormonbehandlingar via sprutor och lyckats två gånger bli gravid med hjälp av kinesisk akupunktur. Tror starkt på att denna kombination var att jag lyckades. Tyvärr så har jag inga barn även om jag varit gravid 2 gånger så nu ska jag kontakta min akupunktör igen när vi är redo att försöka igen.

Ett stort lycka till!

• Blå mosaik

Hej!

Vi hade 2 IVF och 3 ÄD IVF bakom oss med noll +.
    Inför 6:e försöket beslutade jag mig för akupunktur. Jag gick på speciell akupunktur för IVF behandlingar 2-3 ggr i veckan i 5 veckor, drack det speciella (superäckliga) teet, åt enligt kinesisk lära, mediterade osv.
    Jag TRODDE verkligen på det.
    Men det blev inget + då heller.
    Vi lyckades vid 9:e försöket utan akupunktur.
    Jag måste dock tillägga att få akupunkturen och meditera var superhärligt! Jag blev verkligen avslappnad! Det var så underbart att ligga där bekvämt med nålarna i sig och lyssna till stilla kinesisk avslappningsmusik.
    Så, har du råd och lust, PROVA!
Svar på tråden Akupunktur??