kinesologi i stockholm? Vart hittar jag en bra?
Undrar om någon gått till en som använder sig av kinesologi och som sedan blivit gravid?
Är sugen på att testa..
Undrar om någon gått till en som använder sig av kinesologi och som sedan blivit gravid?
Är sugen på att testa..
Jag gick hos en kinesiolog precis i början av våra försök. Det hjälpte mig med en hel del men jag kom till en gräns när det inte kändes meningsfullt längre. Men jag tycker att du ska prova om det känns rätt.
Jag gick hos Anna Eckerström på Götgatan på söder. Hon är duktig, håller även kurser själv.
Lycka till!
Alltså jag vet inte vad som var "hönan och ägget", men jag fick en "utrensning" och beh. hos en kinesiolog två 2-3 månader innan jag fick positivt grav.test. Vi reste även bort på långresa och fick en alternativ beh. med "Amoxa-ljus" strax innan...Men jag var helt klart nöjd med min hälsa efter kinesiologen-fick dock gå på "hemsk" diet-utan socker, utan potatis, utan juice,ingen mjölk, utan kaffe,-ingenting som var gott alltså! Tex försvann min svamp i underlivet vilken jag haft stora problem med innan..(Nu är den tillbax igen..) Hon hette Helena Broander och höll till nånstans i Södertälje... Vet ej om hon är verksam fortfarande..
Det är värt att prova helt klart!
Hej, har ej prövat själv men har en kollega som går hos en kinesolog för problem med olika saker, på Stora Essingen (vet tyvär ej vad det hette) somhon är supernöjd med och flera andra kollegor har gått dit och varit nöjda. kanske kan vara något...