ljus för våra änglar
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
Tänder ett ljus för min älskade ängel idag. Vi ska till läkaren i dag och jag hoppas att vi får ett svar på varför.
Saknar dig så det gör ont.
Jag vet inte om dennasidan bara är till frö barn man själv har förlorat eller om det kan vara syskon och liknande som har dött också men jag testar.
I morgon skulle du fylla 5 år Emilia men tyvär finns du inte här nu,
alla saknar dig jätte mycket och du kommer alltid finas i hela familjens hjärta.
livet börjar och livet tar slut du blev bara 4 år, och där tog det slut,
många saknar dig och många gråter,
men du fins ännu i vårt hjärta.
Saknar dig så mycket lillasyster Emilia nu är du våran Änge högt upp i skyn.
Du skulle ha varit 3 månader idag mosters lilla prinsessa!
Saknaden och älskad är du!
Vet att din mamma och mormor har varit och tänt ljus och lämnat rosor hos dig idag!
<3 å de blev så fint!
Imrogn firar mamma och pappa 4 år som gifta exakt på dagen imorgon då du älskade lilla MOA kom till oss.
Tiden bara springer iväg men vi glömmer dig aldrig och imorgon då vi firar våra 4 år som gifta så kommer vi även fira dig och tända ljus för dig.
Vi hade så gärna velat att du skulle få finnas här hos oss istället för att behövt bli våran lilla ängel.
Tänk att en liten lek med navelsträngen knde sluta så illa
Mammas och pappas hjärtan gråter för vi har mist dig vår efterlängtade lilla flicka.
Du är och förblir alltid älskad och saknad både av oss och dina syskon.
Många pussar och kramar på dig vår lilla tjej
Ett litet ljus till dig våran älskade son och storebror! Snyggaste Gustav!â¤
God jul och gott nytt år älskade Moa & Casper, ni skulle varit runt 8 månader nu, julen kändes tom utan er och saknaden var fruktansvärd, tänker på er varje dag
Tänder ett ljus för min Emma! <3
Ett ljus för min Emma, som jag saknar så!
Mamma saknar dig lilleman
Ett ljus för dig idag på din födelsedag min finaste lilla ängel! Saknar dig så mycket! Hoppas ni har kalas uppe i himlen idag!
Vi tänder ljus för dig på din 2års dag! Vi älskar och saknar dig så mkt!många pussar och kramar från mamma, pappa och lillasyster!
Idag skulle min lill prins blivit 8 månader saknar honom så mycket. Puss och kram från din familj som saknar dig enormt mycket.
Ljus brinner här hemma för dig. Idag är det 6år sedan ditt hjärta slutade slå. Saknar dig för alltid /mamma
Vår älskade Novalie, du valde att alldeles för tidigt lämna din mamma ,pappa å syskon..redan i magen, jag som ville pussa på dig,hålla dig å viska i ditt öra hur mkt vi alla älskar dig...
Jag kan inte fatta att det är sant..men gör som andra här inne...sänder många pussar,kramar å kärlek till vår lille ängel..vi kommer ses en vacker dag, älskade dotter ..