• BästasteLindan

    BF april Norrort (Upplands Väsby)

    Hej!

    Ska få en liten tjej den 9 april å är jätteintresserad av att få kontakta med andra som kommer att vara mammalediga under samma period... =)

  • Svar på tråden BF april Norrort (Upplands Väsby)
  • ulricadaniel

    Hej, Har inte BF förrns i Augusti.. Men jag bor iaf i Väsby :)
    Har själv kikat lite efter folk i trakten men inte hittat så många :/

  • tess02

    Hej,

    Jag är beräknad till början på April, har ett planerat snitt den 6e april. jag bor i Rotebro, så det kanske man ändå kan säga är i krokarna.


    Väntar vårt första barn, så det känns riktigt spännande.


     

  • BästasteLindan

    det känns som att det inte e så många april barn... men ni kanske oxå känner att det vore trevligt att lära känna lite fler mammor i närheten =)

  • tess02

    När man läser på andra trådar så verkar det vara många Aprilbarn, men inga i våra trakter direkt.
    Jag håller med skulle vara kul att lära känna fler med samma tidpunkt för förlossning i närheten.

  • ulricadaniel

    Fasiken, jag tycker inte att det verkar vara så mkt bebisar på G alls i vårt område

    Bor oxå i Väsby, BF i aug..

  • BästasteLindan

    Men ellerhur men det e dåligt med april barn i Väsby =(
    när i augusti ska ni ha?

  • ulricadaniel
    BästasteLindan skrev 2010-02-24 22:01:54 följande:
    Men ellerhur men det e dåligt med april barn i Väsby =( när i augusti ska ni ha?
    slutet på aug, 25e sägs det :)
  • Annika1983

    Här är en rosersbergare som har BF 24/4... nästan väsby :)

  • ia800

    Hej! Väntar oxå första barnet slutet på april, bor i täny kyrkby så inte så långt bort iaf :)

  • iya85

    Väntar första barnet nu i april 29 e. Vart i Väsby bor ni? Ingen av er som blivit erbjuden någon mamma grupp eller nått? Eller finns de bara när barnet är fött?

Svar på tråden BF april Norrort (Upplands Väsby)