Hur vet man om att barnets umgängesförälder inte slår eller är elak mot barnet?
Hur vet man om att barnets umgängesförälder inte slår eller är elak mot barnet? Ska man köpa små mini kameror och sätta fast på barnet? Hur vet man om att barnet får mat och sova när den vill?
Jag älskar mitt barn överallt och jag vet att barnet har rätt till båda föräldrarna. Men dessa frågor måste väl gå i nästan alla ensamståendes (dom som blivit misshandlade iallafall) huvud när dom är tvungna att lämna ifrån sig sitt/sina barn och speciellt mot sin egna vilja.
Har precis haft en sömnlös natt precis som alltid när sonen ska träffa sin pappa. Ligger bara och gråter, vill ju inte lämna ifrån mig min son även om jag vet att jag måste! Jag vill inte, vill inte lämna honom.
Hur ska jag veta att han inte gör något elakt mot min lilla prins? Han kunde misshandla mig så vem har sagt att han inte kan gå på sin son? Det gäller bara några timmar, jag vet men på dom timmarna kan de hända mycket.
Tänk om livet varit enkelt ibland.
Har tänkt flera gånger sedan min lilla baby kom att jag kanske borde gå tillbaka till helvetet bara för att se om han gör något mot min son. Sedan anmäla honom för alla skador som jag får under tiden. Då kanske familjerätten och polisen tar mig på allvar! Dom har aldrig gjort det än i alla fall. Så länge man inte har några bevis så kan dom inget göra.
Sonen har precis åkt iväg med sin pappa och själv sitter man och gråter precis som vanligt. Jag hatar att jag måste lämna ifrån min son.
De finns ingen som fattar hur jag har de varje gång sonen åker. Alla säger att hans pappa aldrig skulle vara elak men vem säger att han inte skulle kunna vara de? Så jag känner att jag inte orkar prata med dom, får bara dåliga svar av dom sen känner jag att jag inte ska berätta allt för dom då dom kanske tycker de e jobbigt att höra. Att jag bara pratar om mig själv.
Nu har dom bara varit borta i 18minuter och jag hatar de redan..
Bara ca 6½timmar kvar tills jag får hem min älskling!
Och då vet jag att jag får en trött, hungrig, arg, ledsen bebis.
Bebis kanske han inte är då han är nästan 15månader.
Försöka att träffa folk när han är hos sin pappa känns bara jobbigt, vill bara gråta hela tiden.
Jag säger till alla som lever i samma helvete som jag gjorde en gång i tiden, ta kort, bevis, anmäl, LÄMNA HONOM!!
Ville bara skriva av mig, har någon tips eller liknande så får ni gärna skriva!