• Svar på tråden SVT stäms på kvarts miljon. Anna Wahlgren rasar efter Rickard Olssons påhopp.
  • SaramedM

ja vad ska man säga

Det han sa är rena fakta inte förtal

• Sencha
    SaramedM skrev 2010-02-18 09:48:27 följande:
    ja vad ska man sägaDet han sa är rena fakta inte förtal
    Jag håller med. Men det är ju samtidigt svårt att föra i bevis på ett juridiskt sätt.
    Varning för ras Gå så försiktigt du kan Inga tanklösa menlösa ord Ingen felaktig fras (LW)
  • Helene OSV

Skitfjantigt!!
    Heja Rickard!

♥ Olivia 031017 ♥ Sigrid 051003 ♥ Valter 080812 ♥ Fyran 1009 ♥
  • Hannah76

Nån borde tipsa Staffan Westerberg!! Hur många gånger har inte han fått höra den kommentaren?

Löjligt!

• Sencha
    Hannah76 skrev 2010-02-18 09:51:26 följande:
    Nån borde tipsa Staffan Westerberg!! Hur många gånger har inte han fått höra den kommentaren?

Något säger mig att han tar det mer med jämnmod. Men det är nog inte AW:s grej? (jämnmod, alltså)
    Varning för ras Gå så försiktigt du kan Inga tanklösa menlösa ord Ingen felaktig fras (LW)
  • Hannah76
    Sencha skrev 2010-02-18 09:54:35 följande:
    Något säger mig att han tar det mer med jämnmod. Men det är nog inte AW:s grej? (jämnmod, alltså)
    Har du rätt i.

Skrämmande om hon kommer nån vart med detta.
  • MalinEddie

Han har ju rätt. Är det därför hon tar åt sig tro?

• Sencha
    Hannah76 skrev 2010-02-18 09:51:26 följande:
    Nån borde tipsa Staffan Westerberg!! Hur många gånger har inte han fått höra den kommentaren?Löjligt!
    http://www.aftonbladet.se/wendela/article6630843.ab
  • Eisa

Jag är mest chockad över att Rickard är så insatt i Anna W:s metoder.

• 071001

Haha, vilken skön kommentar av Rickard!

• SaramedM
    Eisa skrev 2010-02-18 11:31:32 följande:
    Det behöver man inte vara för att inse hur många barn som farit illa
  • JuliaåRonjasmammis
    Eisa skrev 2010-02-18 11:31:32 följande:
    Han har ju två (tror jag) barn själv, så det har väl diskuterats sovmetoder hemma hos honom liksom hos många andra.

Ang AW, tja vad ska man säga? Hybris, kanske?
    Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Emmylou

Sorgligt att AW reagerat med stämning. Skillnaden mellan yttrandefrihet & förtal är milsvid, men det förstår antagligen inte AW. Hon kommer säkerligen aldrig få några pengar iaf.

• Movie Freak
    SaramedM skrev 2010-02-18 09:48:27 följande:
    ja vad ska man sägaDet han sa är rena fakta inte förtal
    jo men det är de ända skyldiga har att göra stämma andra för att skydda sig själva o sanningen ifrån att komma ut.

She has to save face till varje pris.

Det hade varit alldelles för männskligt o ödmjukt att faktiskt erkänna att hon inte vet allt kan allt o behöver hjälp att arbeta om SHN.
    Bridget Jones wanton sex goddess with a very bad man between her thighs.
  • MalinEddie

Om det skulle leda någonstans är det verkligt skrämmande tycker jag så jag håller med. Vi har ändå yttrandefrihet i Sverige?

Hannah76 skrev 2010-02-18 10:02:42 följande:
    Har du rätt i. Skrämmande om hon kommer nån vart med detta.
Svar på tråden SVT stäms på kvarts miljon. Anna Wahlgren rasar efter Rickard Olssons påhopp.