-
-
Svar på tråden SVT stäms på kvarts miljon. Anna Wahlgren rasar efter Rickard Olssons påhopp.
-
ja vad ska man säga
Det han sa är rena fakta inte förtal -
Jag håller med. Men det är ju samtidigt svårt att föra i bevis på ett juridiskt sätt.SaramedM skrev 2010-02-18 09:48:27 följande:ja vad ska man sägaDet han sa är rena fakta inte förtal
-
Skitfjantigt!!
Heja Rickard!
-
Nån borde tipsa Staffan Westerberg!! Hur många gånger har inte han fått höra den kommentaren?
Löjligt! -
Hannah76 skrev 2010-02-18 09:51:26 följande:Nån borde tipsa Staffan Westerberg!! Hur många gånger har inte han fått höra den kommentaren?
Något säger mig att han tar det mer med jämnmod. Men det är nog inte AW:s grej?(jämnmod, alltså)
-
Har du rätt i.Sencha skrev 2010-02-18 09:54:35 följande:Något säger mig att han tar det mer med jämnmod. Men det är nog inte AW:s grej? (jämnmod, alltså)
Skrämmande om hon kommer nån vart med detta. -
Han har ju rätt. Är det därför hon tar åt sig tro?
-
http://www.aftonbladet.se/wendela/article6630843.abHannah76 skrev 2010-02-18 09:51:26 följande:Nån borde tipsa Staffan Westerberg!! Hur många gånger har inte han fått höra den kommentaren?Löjligt!
-
Jag är mest chockad över att Rickard är så insatt i Anna W:s metoder.
-
Haha, vilken skön kommentar av Rickard!
-
Haha, fler med samma tanke och omtanke om Staffan =)
-
Det behöver man inte vara för att inse hur många barn som farit illaEisa skrev 2010-02-18 11:31:32 följande:Jag är mest chockad över att Rickard är så insatt i Anna W:s metoder.
-
Kan ju bara hålla med henne.
-
-
Han har ju två (tror jag) barn själv, så det har väl diskuterats sovmetoder hemma hos honom liksom hos många andra.Eisa skrev 2010-02-18 11:31:32 följande:Jag är mest chockad över att Rickard är så insatt i Anna W:s metoder.
Ang AW, tja vad ska man säga? Hybris, kanske? -
Sorgligt att AW reagerat med stämning. Skillnaden mellan yttrandefrihet & förtal är milsvid, men det förstår antagligen inte AW. Hon kommer säkerligen aldrig få några pengar iaf.
-
jo men det är de ända skyldiga har att göra stämma andra för att skydda sig själva o sanningen ifrån att komma ut.SaramedM skrev 2010-02-18 09:48:27 följande:ja vad ska man sägaDet han sa är rena fakta inte förtal
She has to save face till varje pris.
Det hade varit alldelles för männskligt o ödmjukt att faktiskt erkänna att hon inte vet allt kan allt o behöver hjälp att arbeta om SHN. -
Om det skulle leda någonstans är det verkligt skrämmande tycker jag så jag håller med. Vi har ändå yttrandefrihet i Sverige?
Hannah76 skrev 2010-02-18 10:02:42 följande:Har du rätt i. Skrämmande om hon kommer nån vart med detta.