Ensamstående föräldrar i Sthlm
Hej,
Jag vet att jag inte är den enda ensamstående föräldern i Stockholm..
Tänkte om det kanske är fler som vill samlas i denna tråd och prata om allt mellan himmel och jord :)
Hej,
Jag vet att jag inte är den enda ensamstående föräldern i Stockholm..
Tänkte om det kanske är fler som vill samlas i denna tråd och prata om allt mellan himmel och jord :)
Hej
Får jag hänga med på fika någon gång också? Bor ni alla i Södertälje och brukar träffas där?
Hej, jag är också ensamstående mamma i stlm...bor i jakobsberg. Har en dotter på 7 och en son på 4½...
hej allihopa,ska vi ta & försöka ses något i veckan??vi är friska NU så vi är riktigt sugna på att ses =)
/Sandra & jamie
Hejhej! Vi är också friska igen = ) Jag hinner tyvärr inte ses i veckan, håller på och flyttar och reser bor tors - mån.
Att det alltid ska vara något i vägen : P Hoppas ni andra kanske får till en fika iaf så hakar vi gärna på nästa gång = ) Kram
Hej
Vi bor i Sollentuna så det är ju inte alls långt. Vi kan ses mån, tis o fre nästa vecka (11, 12 & 15/10)
Är det någon mer som är mammaledig?
Hej,
jag är inte ensamstående, men jag är däremot rätt ensam. Har nyligen flyttat till Sthlm och är mammaledig och känner inte många andra mammalediga. Så.. jag undrar om jag får hoppa in i den här tråden med er? Jag skulle gärna ses och umgås:)
Kram
Har inte varit inne här på några veckor, haft fullt upp med inskolning och annat och vi har redan åkt på de första dagisbacillerna, bara att vänja sig:)
Nån som är sugen på att ses i helgen, tex söndag? Fika, lunch eller nåt?
Kram Mickan
Hej!
Ses gärna över fika eller lunch på sön = )
Kram
Kan inte på söndag...men en fika i veckan vore trevligt =)
NovasM: du är välkommen du med men det är EN helt annan sak att vara ensamstående och ganska mkt ensam..
Men som sagt du är välkommen med på en fika =)
Ska vi säga att de som vill o kan ses på söndag runt kl 13 på Åhléns fik?!
Lotten08: Jag tror att det är olika från barn till barn hur det funkar med en barnvakt som inte är så bekant för barnet. Jag kunde inte och kan fortfarande inte lämna min dotter med någon som hon inte känner sig trygg med. Hon är också väldigt "mammig", och det är bara morfar, mormor och moster som funkar, som hon träffar flera gånger i veckan. Hoppas att det löser sig med barnvakt ändå, om du vågar lämna henne med någon:)
Kram
Vi är sjuka igen, så det blir ingen fika idag för min del iaf... Man blir aldrig av med dessa dagisbaciller verkar det som!
Hoppas att ni får trevligt om det är några som ses!