• Anonym (mmm...)

Kåt bi-fru... Heter det så??? :)

Jag håller på att bli tokig.. Jag är en kvinna som är gift med världens bästa man, har barn och lever ett kanonliv på alla sätt.
    MEN.. Det är en sak som jag tänker på konstant hela tiden..
    Att ha sex med en kvinna.. Jag har haft det många gånger förr, och jag älskar det!
    Jag vill leva med min man, jag älskar honom otroligt mycket, men saknar Kvinnan att njuta med.. Vill liksom inte gå till konsum o ragga på nån i kön..
    Jag döör av tanken att se min man med en annan kvinna också.. Jag döör av tanken att få vara med en kvinna igen.. Nån som känner igen sig...? :)
    AAAHH!! 

• Svar på tråden Kåt bi-fru... Heter det så??? :)
  • linjes

nja jag gör ju det,så jag har inga sånna tankar kanske men vill inte din man vara med på en trekant då? Vet han om att du är bi?

• Anonym (mmm...)

Jaja, han vet att jag e bi. Absolut, och han har inget emot att vi/jag har med en tjej, men det är nog mest på mitt initiativ. Han gillar grejen, men tror nog att jag ska tycka att han är otrogen, vilket jag inte kommer att känna.. Har haft trekant förr också så jag vet ju om att det är något som jag älskar.. Men jo, han vet absolut om att jag är bi. Men jag har så sjukt svårt att gå "vidare" med att träffa någon.. Innan vi gifte oss jobbade jag som bartender, träffade ofta tjejer och det var lika naturligt som att träffa killar.. Men idag, som mamma och fru, , så är det liksom inte lika "lätt" att träffa en älskarinna...
    Så nu går man här med blöta fantasier och bara längtar!! Hahahha...

• linjes

Ja det är rätt svårt att hitta tjejer till ett par,men det går ju Jag tycker du ska gå vidare från tanke till handling,även om du är mamma och fru,så betyder ju inte det att din bisexuella sida försvinner..

• Anonym (mmm...)
    Lindu81 skrev 2010-02-23 08:39:49 följande:
    Hej!Hur går det för dej i ditt sökande? :)
    Hallå! Hahaha.. Jo, det går väl! Galet sugen i min goa vardag.. Suck!
  • Anonym (same)

det skulle kunna vara jag som skrev inlägget

• FamiljenLycklig
    Anonym (mmm...) skrev 2010-02-19 23:04:28 följande:
    Jaja, han vet att jag e bi. Absolut, och han har inget emot att vi/jag har med en tjej, men det är nog mest på mitt initiativ. Han gillar grejen, men tror nog att jag ska tycka att han är otrogen, vilket jag inte kommer att känna.. Har haft trekant förr också så jag vet ju om att det är något som jag älskar.. Men jo, han vet absolut om att jag är bi. Men jag har så sjukt svårt att gå "vidare" med att träffa någon.. Innan vi gifte oss jobbade jag som bartender, träffade ofta tjejer och det var lika naturligt som att träffa killar.. Men idag, som mamma och fru, , så är det liksom inte lika "lätt" att träffa en älskarinna... Så nu går man här med blöta fantasier och bara längtar!! Hahahha...
    Tjabba, ja det kan ju ta tid innan man hittar en som passar. Är själv gift Bi Tjej.

Jag förstår dig till 100%

Kram
  • Anonym (Evina)

Jag sitter i en liknande sits.

Min underbare man vet att jag är bi, vi har haft lite äventyr tillsammans, och nu så är jag sugen på mer SUCKA

Men det är så svårt att få till det och träffa rätt tjej.

Lyckligtvis så är jag inte svartsjuk och min man tycker om att ha lite trekant.

• mikamedvad

Vad är felet på oss killar ??

• Anonym

Det är inget fel på killar, men ni är inte lika mjuka o underbara som en kvinnokropp.

• mikamedvad
    Anonym skrev 2010-03-27 22:07:18 följande:
    Det är inget fel på killar, men ni är inte lika mjuka o underbara som en kvinnokropp.
    Men vi killar har en hård grej,som många kvinnor älskar och längtar efter, eller hur ??
  • Anonym

Jo det har du rätt i, men vi kan skaffa andra hårda saker som vi kan köpa på sexleksaksaffären.

• TyskMamma

Jag är också bi och min man vet det. Som tur är så är han säker på att jag älskar honom och att han inte behöver konkurrera med någon. Min ex-flickvän bor flera mil härifrån och har ändå accepterat att det är slut för längesedan! {#lang_emotions_tongue_out} Jag och min man kan vända oss om efter samma tjej, he he! {#lang_emotions_sunny} Och då säger han " Om vi slåss om henne så vinner jag!{#lang_emotions_wink}"

• nirakkarlsson

eller nu är jag nyskild och vill enormt mkt träffa en tjej..

Men har inte lyckas hitta någon ännu

Tror det är vanligare än vad man tror att vi kvinnor tänder på samma kön

• Anonym (mammatill2)

Är en 27-årig mamma med sambo:)Men har alltid haft en hemlig fantasi om att ha sex med en annan kvinna.Går oftast igång på att fantisera om andra tjejer.Kollar på andra tjejer och så.Tror att jag gott och väl kan bli kär i en tjej också.Har pratat med min sambo om detta.Han är den enda som vet det.Men han har till och med gett förslag om en trekant med anna tjej.Eller att jag har sex med en annan tjej bara han får kolla på.För mej är det mycket mer än så..känns fel att bara ha sex med en tjej,men i en perfekt värld hade jag gärna haft en "älskarinna"..om jag hade vågat erkänna detta för mej själv innan jag skaffat sambo och barn hade jag nog testat att ha ett förhållande med en tjej.Tar det slut med min sambo någon gång gäller det nog samma där.

Svar på tråden Kåt bi-fru... Heter det så??? :)