Smulan No1 skrev 2010-04-16 20:31:15 följande:
Om jag hade varit frisk för tillfället hade jag kunnat gått igenom 400 sidor för att påvisa att du drog igång det med ONS. SKREV JAG HOROR NÅNSTANS? EXAKT VART!! VA INTE SÅ JÄVLA SNABB MED ATT TALA OM HELA TIDEN VAD JAG SKRIVER OCH MENAR, FÖR DU VET INTE ETT SKIT VAD JAG MENADE "EGENTLIGEN" DÄR. MEN DU ÄR SÅ FÖRBANNAT SNABB ATT LÄGGA FRAM SAKER SOM MAN FAN INTE ALLS MENAR!!! DU MINA BARN GÅR DET INTE NÖD PÅ, SÅ HAR DU INGET ANNAT ATT TUGGA OM?
Smulan No1 skrev 2010-04-16 11:10:41 följande:
VI kom in på den diskussionen någonstans i tråden, nån sa att hon hade haft ONS, men det är inte mitt stuk..
Eftersom du inte orkade läsa susannemalmös alla inlägg för att hitta var hon först använder ONS och det är i inlägg 2293. Den är en replik på ditt inlägg 2292 där du använder uttrycket onenightstand.
Med andra ord Smulan No1 av er två var det du som använde uttrycket först och då har jag inte bara kollat susannemalmös replikväxling med dig utan allt hon skrivit i tråden.
Jag har även säkt alla inlägg där man skriver om ONS eller one night stand. ONS skrivs det i första gången i inlägg nr 63 och hela uttrycket utskrivet finns första gången i nr 25. ONS skrivs i sammanlagt 27 inlägg och hela uttrycket i 14.
Du gör ditt första inlägg i tråden som inlägg nr 2121. Efter ditt första inlägg har hela uttrycket använts en gång och det är i ditt inlägg nr 2292, närmaste föregående inlägg där det nämndes var mitt inlägg nr 1874 (jag tror alltså inte du råkat blanda ihop vem som skrev inlägg eftersom det kom långt innan du kom in i tråden). Efter att du kom in i tråden har förkortningen ONS använts 9 gånger, första gången av susannemalmö i hennes replik i inlägg nr 2293 och därefter bara av er två . Närmast före du gick in i tråden användes förkortningen i inlägg nr 2109 och den diskussion som det handlade om nämligen manliga p-piller kom du aldrig in i så du borde inte fått det därifrån heller.
Så med mindre än att du blandat ihop susannemalmö med någon annan OCH antingen gått bakåt i tråden eller hittat ett inlägg där man inte använder onenightstand (eller andra kombinationer där stand finns med) eller ONS så har du inte fått detta från någon annan utan tagit upp det själv.
Oavsett susannemalmö startade inte med att prata om ONS