Vi som längtar efter att ha någon att dela allt med
För visst finns de väl fler där ute som går och längtar efter någon att få dela allt med?
För visst finns de väl fler där ute som går och längtar efter någon att få dela allt med?
Vi är ungefär samma folk som hänger i den här tråden...men vi är mer aktiva där =) Titta in om du/ni vill =)
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m50206015.html
hur e det med alla i denna härliga vår som har kommit
Kanon väder....då skall man inte klaga...
/Thomas
Jättehärligt väder idag!
Jepp, funderar om man skall gå ner till havet och se om man kan fånga nån öring skall se om min granne e sugen på följa med, ingen som dött av lite frisk luft, men först skall en hund rastas... Önskar dig en Trevlig dag med....
/Thomas
Låter som en sabla trevlig dag, blev 1h vid havet ingen fisk men vart trevligt ändå...funderar på om man skulle ta tag i maten eller om bara steka korv & bröd idag.. ingen lust greja idag, har lite äppelpaj kvar som jag slängde ihop sist, den med lite glass .. mums som desert nu alltså
/Thomas
skratt pommes o sallad inte kött ? korv, hamburgare, ops blev visst min äpplepaj o glass nu.haha korven tinas upp haha, o korvbröden, äter bakvänt men men
/Thomas
ahh pasta sallad åt jag häromdagen med kassler är ju duktig i köket "om man får säga så"
/Thomas