• mammatilleliasa

Vi som längtar efter att ha någon att dela allt med

För visst finns de väl fler där ute som går och längtar efter någon att få dela allt med? {#lang_emotions_heart}

• Svar på tråden Vi som längtar efter att ha någon att dela allt med
  • ThomasKBA

Kanon väder....då skall man inte klaga...

/Thomas

• ThomasKBA
    jana69 skrev 2010-04-12 11:48:34 följande:
    Jättehärligt väder  idag!

Jepp, funderar om man skall gå ner till havet och se om man kan fånga nån öring skall se om min granne e sugen på följa med, ingen som dött av lite frisk luft, men först skall en hund rastas... Önskar dig en Trevlig dag med....

/Thomas

• CathrinS
    ThomasKBA skrev 2010-04-12 13:30:40 följande:
      Jepp, funderar om man skall gå ner till havet och se om man kan fånga nån öring skall se om min granne e sugen på följa med, ingen som dött av lite frisk luft, men först skall en hund rastas... Önskar dig en Trevlig dag med....   /Thomas
    Åhhhhh...vad roligt..jag vill också fiska :( Fast vi har haft en suuperdag vi med..., roligt på jobbet..sen hämta gumman o ta en glass på stan, sen en sväng o kolla på cykel o köpa spade till gumman... osså till handelsträdgården o spana och fråga lite..hem o äta gott o sen massa myyys =)=)=)
  • ThomasKBA
    CathrinS skrev 2010-04-12 18:04:13 följande:
    Åhhhhh...vad roligt..jag vill också fiska :( Fast vi har haft en suuperdag vi med..., roligt på jobbet..sen hämta gumman o ta en glass på stan, sen en sväng o kolla på cykel o köpa spade till gumman... osså till handelsträdgården o spana och fråga lite..hem o äta gott o sen massa myyys =)=)=)

Låter som en sabla trevlig dag, blev 1h vid havet ingen fisk men vart trevligt ändå...funderar på om man skulle ta tag i maten eller om bara steka korv & bröd idag.. ingen lust greja idag, har lite äppelpaj kvar som jag slängde ihop sist, den med lite glass .. mums som desert nu alltså

/Thomas

• CathrinS
    ThomasKBA skrev 2010-04-12 19:12:21 följande:
      Låter som en sabla trevlig dag, blev 1h vid havet ingen fisk men vart trevligt ändå...funderar på om man skulle ta tag i maten eller om bara steka korv & bröd idag.. ingen lust greja idag, har lite äppelpaj kvar som jag slängde ihop sist, den med lite glass .. mums som desert nu alltså   /Thomas
    Var också "mat-lat" idag..blev pommes o sallad..*hehehe.. men det var gott dte också ;P

Har fruktsallad i kylen sen igår..får nog blir en skål snart :9
  • ThomasKBA
    CathrinS skrev 2010-04-12 19:20:24 följande:
    Var också "mat-lat" idag..blev pommes o sallad..*hehehe.. men det var gott dte också ;PHar fruktsallad i kylen sen igår..får nog blir en skål snart :9

skratt pommes o sallad inte kött ? korv, hamburgare, ops blev visst min äpplepaj o glass nu.haha korven tinas upp haha, o korvbröden, äter bakvänt men men

/Thomas

• CathrinS
    ThomasKBA skrev 2010-04-12 19:41:53 följande:
      skratt pommes o sallad inte kött ? korv, hamburgare, ops blev visst min äpplepaj o glass nu.haha korven tinas upp haha, o korvbröden, äter bakvänt men men   /Thomas
    'heheh..nä.. inget kött. Hade kvar pastasallad som jag gjorde härom dagen..men så ville gumman promt ha ketchup..så då fick jag göra lite pommes också..så bidde en väldigt konstig blandning...*hehehehe.. Men blev mest sallad..o så lite pommes brevid.

MM..gott m äppelpaj..svårt att låta bli så inte så konstigt att det blev i fel ordning ;P
  • ThomasKBA
    CathrinS skrev 2010-04-12 19:45:27 följande:
    'heheh..nä.. inget kött. Hade kvar pastasallad som jag gjorde härom dagen..men så ville gumman promt ha ketchup..så då fick jag göra lite pommes också..så bidde en väldigt konstig blandning...*hehehehe.. Men blev mest sallad..o så lite pommes brevid.MM..gott m äppelpaj..svårt att låta bli så inte så konstigt att det blev i fel ordning ;P

ahh pasta sallad åt jag häromdagen med kassler är ju duktig i köket "om man får säga så"

/Thomas

• CathrinS
    ThomasKBA skrev 2010-04-12 19:50:49 följande:
      ahh pasta sallad åt jag häromdagen med kassler är ju duktig i köket "om man får säga så"   /Thomas
    Det e INTE jag! :S
Svar på tråden Vi som längtar efter att ha någon att dela allt med