• Jajh

Euroshopper blöjor?

Någon som provat några billighets märken på blöjor, tex Euroshopper, ICA eller Lidels? Åsikter och erfarenheter mottages gärna!

• Svar på tråden Euroshopper blöjor?
  • April Mamma

har testat Lidls blöjor, dom är helt ok...lite väl tjocka kanske- Men bra på natten till kissande bebisar =)

• Ung Mor

jag gillade inte euroshoppers, men lidels tycker jag är jätte bra.

• Sanna K

Tycker att det är bra allihopa billiga märken som jag provat. Alla de över.

This bitch bites
  • karet

Jag har testat Lidls och är halvnöjd med dem. Har upptäckt att det läckt "kristaller" ur en del dem, men långt ifrån varje gång.

• Enniie

Både Lidl´s och Euroshoppers blöjor är bra. Men jag föredrar Euroshoppers. Dem håller hela natten, till skillnads från lidl´s blöjor, samt att dem är några kronor billigare...

• Trillian76

Vi har bara bra erfarenheter av ES blöjor - inga problem med huden under blöjan eller att de inte håller tätt!

• Marie N

Kör också mycket med euroshoppers blöjor. Tycker dom fungerar jättebra. Håller tätt hela natten (min tös äter ofta på natten och kissar mycket!). De andra märkena har jag inte testat!

• Jajh

Var gång jag ska köpa blöjor är jag i fel affär för Euroshopper så nu senast blev det Willys. Inte provar ännu men det ska bli spännande!

• Kazeer

Vi har i huvudsak använt Euroshopper-blöjor till vår son, som nu är tre år. Det är först nu, när han väger 15 kg, som vi börjar bli missnöjda med dem, eftersom de sitter dåligt.

Oskar 2010.01.02 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Dripknot

Jag har både Euroshopper och Willy's egna till min tjej dagtid. Ett paket Willy's egna blöjor kostar 69:- och ar typ 44st i... Helt ok! De är jättebra!

Nattetid har hon byxblöjor från Helen Harper. Minst lika bra som Liberos men hälften så dyra. Nu när jag upptäckt Willy's och Helen Harper finns det ingen vettig anledning att köpa dyra märken som Pampers och Libero. Möjligen om man är märkesfixeras och lider av prestigetänkande.

Det krävs inget för att bli pappa men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Ploppan77

Euroshoppers är bra. Bäst och billigast är nog Bambo som finns på Citygross.

• Ruter7

Vika blöjor är de tjockaste och plastigaste då av låprismärkena?

• Toka2

Vi har kört med Euroshopper i snart 3 år, till två barn. Överlägset bäst av de märken vi har testat. Sämst under amningsperioden var Coops - de fastnade i rumpan på nolltid. Plus att de läckte hur vi än gjorde.

Nu har ju olika barn olika form, så en del blöjor passar bra/bättre/inte alls beroende på vem de sitter. Men vi har iaf testat ICAs, Coops, Pampers, Liberos, Huggies och Willys blöjor (och några fler som jag inte kommer ihåg namnet på,) och de står sig inte i kampen mot Euroshopper.
    En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
Svar på tråden Euroshopper blöjor?