• Verbalize

Vem 17 vill ha en 3 barnsmamma?

Vem 17 vill ha en 3 barnsmamma?

Det är ju inte helt lätt att komma in i en familj med barn heller.... ju mer jag tänker på det här dessto mer avlägsen känns en relation som funkar på alla plan....

Fan jag vill inte vara singel resten av mitt liv

Finns det fler än jag med samma problem?

Här kan vi älta, häva ur oss dynga o vara helt OT!

Fuck me like you hate me
  • Svar på tråden Vem 17 vill ha en 3 barnsmamma?
  • The Black Lady

Har du sådan negativ inställning redan nu INNAN du träffat någon så kommer det bli svårt... negativa vibbar märks väldigt väl...

Bli mer positiv inställd till att träffa någon ny så kommer det hända, jag lovar!

• Eisa

Det finns ju jättemånga 3-barnsmammor som träffar nån ny!

• Kastrullresan

Jag träffade en ny man något år efter skilsmässan. Jag hade då fyra barn mellan 5-10 år. Han hade också fyra barn.

Vi har nu levt ihop i 12 år och barnen har blivit tonåringar och vuxna. Det har inte varit en dans på rosor alla gånger men det går med en stor portion tålamod, tolerans, humor och flexibilitet åt alla håll och kanter.

Lycka till!

• Doktorn

Jag skulle inte ha några problem med att dejta en 3-barnsmamma. Mammor är läckra!

• Verbalize
    The Black Lady skrev 2010-02-23 07:55:08 följande:
    Har du sådan negativ inställning redan nu INNAN du träffat någon så kommer det bli svårt... negativa vibbar märks väldigt väl...Bli mer positiv inställd till att träffa någon ny så kommer det hända, jag lovar!
    hmmm jag kanske är så negativ EFTER att ha träffat killar det inte funkat med.....
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    Eisa skrev 2010-02-23 07:58:35 följande:
    Det finns ju jättemånga 3-barnsmammor som träffar nån ny!
    jo klart att många träffar nya.... o det tror jag att även jag gör,.... men ju fler nitar man går på dessto mer kräsen blir man....
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    Kastrullresan skrev 2010-02-23 08:04:21 följande:
    Jag träffade en ny man något år efter skilsmässan. Jag hade då fyra barn mellan 5-10 år. Han hade också fyra barn.Vi har nu levt ihop i 12 år och barnen har blivit tonåringar och vuxna. Det har inte varit en dans på rosor alla gånger men det går med en stor portion tålamod, tolerans, humor och flexibilitet åt alla håll och kanter.Lycka till!
    Grattis!

Tack för lyckönskningarna
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    Doktorn skrev 2010-02-23 08:06:08 följande:
    Jag skulle inte ha några problem med att dejta en 3-barnsmamma. Mammor är läckra!
    Kul att höra att det finns killar som inte flyr elden om man sger så
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize

ingen som sitter på samma känsla?

Fuck me like you hate me
Svar på tråden Vem 17 vill ha en 3 barnsmamma?