• Anonym (69)

Tjejer: Hur kommer ni under samlag?

Jag undrar vilken ställning, knep och sånt ni tjejer använder för att komma när ni har sex med en kille. Jag kommer bara ibland men då med hjälp av fingararna. Skulle vilja ha bättre tipps på hur jag kan komma utan att använda fingararna när jag har sex med min sambo.

• Svar på tråden Tjejer: Hur kommer ni under samlag?
  • Anonym (Mmm)

Jag kommer typ varge gång med min nya snubbe men enbart när jag är ovanpå. Jag väljer takt och rytm samtidigt som jag visualiserar att jag kommer. Det exploderar då.

Krävs att mannen är riktigt hård..

Aldrig i åratal fått orgasm under sex med mitt ex, således viktigt att partnern hänger med ens rytm förväntansfullt än bara har sex som en idiot

• Anonym (Mmm)
    Anonym (Red) skrev 2013-10-25 23:31:12 följande:

Jag pullar mig samtidigt som han knullar mig. Ibland hjälper han till med fingrarna i mig mot G-punkten.

Jag måste bara fråga, varför är det så viktigt att komma utan att göra något själv som tjej? Ska vi bara ligga där och låta killen göra jobbet? Det är ganska ovanligt att kunna komma utan klitorisstimulering så lite måste man göra själv tycker jag.

Knullade flera år utan att få orgasm, tyckte det kändes pinsamt att inte kunna komma så jag fejkade. Sedan av en slump provade jag att pulla mig samtidigt och aldrig att jag slutar med det!

Tycker synd om dig som inte lyckats fått orgasm under sex utan att behöva röra dig själv. Verkligen. Big loss. -(
  • Mal89

Slappna av och låt det komma bara typ tänk inte så mkt... Om jag ska komma snabbt så räcker det med hårt knullande, långsamt funkar med men tar lite längre tid så... Provat med mycke knipövningar? Du kanske inte "aktiverar " de rätta musklerna

• Anonym (Teknik)

För mig funkar det i missionären och rida.

I missionären krävs en viss teknik från mannen , dvs tätt intill mig och djupa stötar utan att dra sig ur för mycket. Aldrig kommit i den ställningen med någon annan än min sambo, när han väl "knäckt koden" så släppte något för mig med, psykiskt. Och nu har jag mycket lättare för att komma.

• Anonym (Miss it)

Jag har haft turen att ha rätt lätt att få orgasm av bara samlag om killen e någorlunda. Tyvärr funkar det sämre med min nuvarande och han brukar slicka till orgasm både innan i efter

• Plupp73
    Anonym (Teknik) skrev 2018-11-10 21:54:49 följande:

För mig funkar det i missionären och rida.

I missionären krävs en viss teknik från mannen , dvs tätt intill mig och djupa stötar utan att dra sig ur för mycket. Aldrig kommit i den ställningen med någon annan än min sambo, när han väl "knäckt koden" så släppte något för mig med, psykiskt. Och nu har jag mycket lättare för att komma.

Exakt samma här!

Rätt teknik i missionären så kommer jag. Har aldrig pillat på mig själv under samlag
  • Mankollarin
    Plupp73 skrev 2018-11-11 06:59:12 följande:
    Exakt samma här!

Rätt teknik i missionären så kommer jag. Har aldrig pillat på mig själv under samlag
    Är bara intresserad då jag har haft svårt för att få en tjej att komma vid missionären utan hon hjälper till själv.

Vilken teknik vill du killen använder ;D?
  • Plupp73
    Mankollarin skrev 2018-12-14 16:30:33 följande:

Är bara intresserad då jag har haft svårt för att få en tjej att komma vid missionären utan hon hjälper till själv.

Så här: mannen/den påsättande partnern skall med STADIG TAKT (viktigt) knulla lugnt och tydligt, absolut inte hårt i början. Inga långa drag in/ut, utan hålla sig nära klitoris. För min del gillar jag när det känns mot baksidan av vagina, dvs jag vill inte att partnern ligger för högt över mig.

Takten är jätteviktig! Killar som kör kaninstuket med supersnabba in/ut fungerar inte. När jag börjar närma mig vill jag ha samma takt, men alltmer hårt och bestämt. Thats it. Min partner kan detta med hundraprocentig finess och teknik.

Jag kan komma i missiomären helt säkert, men gillar att inleda med ridning eller bakifrån, alt att bli påsatt liggande på mage.
  • Mankollarin
    Plupp73 skrev 2018-12-14 17:22:38 följande:
    Så här: mannen/den påsättande partnern skall med STADIG TAKT (viktigt) knulla lugnt och tydligt, absolut inte hårt i början. Inga långa drag in/ut, utan hålla sig nära klitoris. För min del gillar jag när det känns mot baksidan av vagina, dvs jag vill inte att partnern ligger för högt över mig.

Takten är jätteviktig! Killar som kör kaninstuket med supersnabba in/ut fungerar inte. När jag börjar närma mig vill jag ha samma takt, men alltmer hårt och bestämt. Thats it. Min partner kan detta med hundraprocentig finess och teknik.

Jag kan komma i missiomären helt säkert, men gillar att inleda med ridning eller bakifrån, alt att bli påsatt liggande på mage.
    Tack för ditt väldigt detaljerade upplägg om detta. Så som du förklarar är vad jag troor den föredetta gilla. Först fokus klitoris och när det gick närmare för henne så skulle det vara hårdare och djupare.

Kul att läsa om idéer och olika upplägg imed alla är så olika och tycker olika.

Att skämta och skratta under sex, är det något du, ni uppskattar. Asså att det är helt seriöst för att sedan skämtas till lite och bli seriöst igen.
    Jag tycker det är skönt för det får mig att slappna av och tänka på lite annat (inte kommer så fort) haha.

ps. Älskar att knulla en tjej på mage med benen lagom ihop!! gaaaaah
  • Mankollarin
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2018-12-14 18:06:13 följande:
    Du ska ställa dig frågan vilken teknik dina pojkvänner har när de knullar dig. Förutom att vara fixerad vid att slicka fitta och suga kuk så äcklar du dig här också.
    Det är ditt fel att dagen är förstörd, var på glad humör innan du började jävlas med mig.
    Ska för helvete sluta skriva på det här skit forumet.
    Fixerad vid att suga kuk vet jag inte alls var du fått ifrån, nu börjar din fantasi springa iväg allt för bra för det är ju din grej? Min grej är vaginan.

Förlåt för jag förstörde din dag men du får helt enkelt ta och sluta skriva stötande till folk så kommer du nog få trevligare svar tillbaka.
    Ja det va tur vi inte stod och hade denna diskussionen ansikte mot ansikte haha, kan se hur röd i huvudet du hade blivit, för att sedan smälla av med en knuten näve som jag redan läst i kvällsposten dagen innan!

Är du väktare/ordningsvakt med Skrattande

Då dör jag direkt, slipper du fortsätta hota Tomte
  • Anonym (Jrgh)

Fungerar bäst om mannen slickar mig först så jag är riktigt våt sen smeker han klitoris med fingrarna samtidigt som han suger på bröstet, då kommer jag riktigt skönt 😍

• Anonym (BM)
    Mankollarin skrev 2018-12-14 16:30:33 följande:

Jag kan inte få frun att komma under samlag. Det har varit som närmast i missionären. Med ett ex kom hon just i missionären. Tydligen fanns det något extra där som saknas mellan oss.
Svar på tråden Tjejer: Hur kommer ni under samlag?