Plupp73 skrev 2018-12-14 17:22:38 följande:
Så här: mannen/den påsättande partnern skall med STADIG TAKT (viktigt) knulla lugnt och tydligt, absolut inte hårt i början. Inga långa drag in/ut, utan hålla sig nära klitoris. För min del gillar jag när det känns mot baksidan av vagina, dvs jag vill inte att partnern ligger för högt över mig.
Takten är jätteviktig! Killar som kör kaninstuket med supersnabba in/ut fungerar inte. När jag börjar närma mig vill jag ha samma takt, men alltmer hårt och bestämt. Thats it. Min partner kan detta med hundraprocentig finess och teknik.
Jag kan komma i missiomären helt säkert, men gillar att inleda med ridning eller bakifrån, alt att bli påsatt liggande på mage.
Tack för ditt väldigt detaljerade upplägg om detta. Så som du förklarar är vad jag troor den föredetta gilla. Först fokus klitoris och när det gick närmare för henne så skulle det vara hårdare och djupare.
Kul att läsa om idéer och olika upplägg imed alla är så olika och tycker olika.
Att skämta och skratta under sex, är det något du, ni uppskattar. Asså att det är helt seriöst för att sedan skämtas till lite och bli seriöst igen.
Jag tycker det är skönt för det får mig att slappna av och tänka på lite annat (inte kommer så fort) haha.
ps. Älskar att knulla en tjej på mage med benen lagom ihop!! gaaaaah