• Mrs Chickpea

Äntligen min tur!

Jag plussade imorse! Kan knappt tro att det är sant! Klockan 6 väckte jag min älskling med världens bästa nyhet. Vi har kämpat i nästan 1,5 år och för tre veckor sedan gjorde jag en äggledarspolning. Visst har jag hört att det kan hjälpa, men att det skulle hjälpa mig och så fort hade jag aldrig vågat tro. Kan man vara lyckligare?!

• Svar på tråden Äntligen min tur!
  • annica10

åh grattis! blir så glad för din skull {#lang_emotions_laughing}
    vi har försökt i 1,5 år nu men fortfarande inte blivit nått {#lang_emotions_cry}
    ska till läkaren om 3 veckor så håll tummarna för oss! hoppas det kommer gå lika bra som er {#lang_emotions_smile}

• Mrs Chickpea

Tack! Det känns helt overkligt. Nu är det bara att hoppas att allt går bra. 1,5 år kanske inte är så mycket, jag vet inte, men för oss kändes det som en evighet. Lycka till hos läkaren! Jag håller tummar och tår!

• bebbi

Grattis, vi har försökt i över 2 år och efter 2 fulla ivfbehandlingar så gick de vägen och de verkar som att vi väntar tvillingar, ska vul den 28 april och då ser vi om de är ett eller två små hjärtan som slår.

återigen grattis

• MandiF

grattis till er!! Här är en till, plussade igår efter 2,5 års kämpande.. Har också gjort spolning nyss.
    Hoppas det går bra för oss alla!

Svar på tråden Äntligen min tur!