• badplats

babytravel liverpool ?

Har nästan till 99% bestämt mig att det blir en babytravel liverpool när dottern är tillräckligt stor för att kunna sitta upp.

Någon som har den här vagnen i vardagssyfte som kan berätta lite om den? både plus och minus sidor

• Svar på tråden babytravel liverpool ?
  • Mimou

Hej!

Jag har inte den vagnen, men tror du inte att det är lite tidigt att åka framåtvänt för barnet när det precis har lärt sig sitta? Det är ju mkt mysigare att ha barnet vänt mot sig själv, så att man kan ha kontakt. Sedan kanske en sån vagn passar när barnet är ca 18 mån eller så, enligt mitt tycke.

• KiaFamily

Alla gör som dom vill..... Vi har en Babytravel jogger/amsterdam. Hade ingen tanke på hur man ville ha sitt barn när det kunde sitta upp, när vi köpte den..... I denna vagnen kan man ju bara ha dom framåt.... Men när sonen väl kom, så började jag tänka om, så nu 4 mån senare.... ska vi byta vagn. För jag vill kunna själv bestämma hur han ska sitta, framåtvänd eller bakåt... sen är det ju ett plus att smidigt kunna vända enkelt, så solen inte lyser i ögonen......

Ville bara dela med mej av min tanke, eftrsom jag idag är nöjde
     med själva vagnen, men inte hur man har sittdelen......

• CarolineBrising

Vi har haft Babyproffsens vagn Babytravel Liverpool. Den absolut bästa vagn jag haft, kört & sett!! Stadig, superenkel att köra, & jättebra med en suflett som går att fälla så mycket, speciellt vid utlandssemester med mycket sol. Bra korg undertill & den har fullt liggläge. Väldigt lättkörd & trevlig även i svår terräng. Jag kan absolut rekommendera den!!! :D

Svar på tråden babytravel liverpool ?