• Honeyrose

Var kan man köpa en rutchkana i plast?

Var kan man köpa en rutchkana i plast? o vad kostar det?
  • Svar på tråden Var kan man köpa en rutchkana i plast?
  • Jezamine

www.hitta.se här finns adresser o telnr till leksaksaffärer

Avstängd tills vidare
  • hejpa

vet att toys´r´us(?) har. tror den billigaste bara kostade typ 400kr. vi tänkte köpa en, men kom fram till att det nog blir för trångt. fast ungarna skulle älska att ha en så vi får se om det kanske blir en till sommaren iaf, som de kan ha ute :)

• miiie79

till våren brukar det ligga ute massor med annonser på blocket på rutchkanor i olika storlekar till bra priser. Annars tror jag det finns på de flesta större leksaksaffärerna.

• Honeyrose

ja vi har oxå trångt, men köper laptop o kastar ut databordet ;) finns det på ullared tror ni?

• Jezamine
    Honeyrose skrev 2010-02-25 10:21:12 följande:
    ja vi har oxå trångt, men köper laptop o kastar ut databordet ;) finns det på ullared tror ni?
    Ring och fråga
    Avstängd tills vidare
  • Stor mamma

Vi köpte våran i höstas i ullared, kostade 250 kr.
    Vet ej om dom har kvar dem för vi fick ta visningsobjektet

• carola1977

Har sett på Babyland. Vet ej pris.

• Manna0305

Vi köpte vår på Toys r us finns i olika storlekar.

Jag minns inte priset

Stolt & Lycklig
  • Honeyrose

ok va bra! tack för alla svar! ska kolla på ullared när vi åker dit o annars kollar dem andra ställena =)

• hejpa
    Honeyrose skrev 2010-02-25 10:21:12 följande:
    smart ;D jag kanske skulle slänga ut karln... han tar rätt mycket plats, hehe ;)
  • Julia och Emilias mamma

Vi köpte vår på plantagen för några hundralappar om jag inte missminner mig. Finns säkert där till våren igen!

Svar på tråden Var kan man köpa en rutchkana i plast?