strandsnäcka skrev 2010-03-03 22:26:56 följande:
Hm... det där känner jag var ett orättvist påhopp Våran längtan. Om du visste min historia skulle du förstå hur det känns när du säger så. Jag tycker inte att det är rättvist att jämföra min kommentar om att fyra års kötid hos AC är värdefullt, med alla hemska okänsliga kommentarer pom "slappna av" osv. Det ligger på en HELT annan nivå. Jag tycker att min ursäkt till Tulipanen räckte mer än väl utan att någon skulle behöva komma med beska kommentarer. Jeezz!
detta var inte riktat mot dig.
Shit visste att det inte skulle tas "bra" jag vet inget om din historia, lika lite som alla vet hela min historia med allt som ligger bakom,
som gör att vi inte passar in på alla länder vi skulle vilja,
Vi har saker vi inte vill berätta om för någon utanför vårat förhållande och våran familj, inte ens mina närmaste vänner vet det, men jag har inte hållit det undan hemutredarna, dom vet, jag vet att många kommer med tips om att inte berätta allt, tyvärr gjorde vi det, eller "tyvärr" för min egen skull gjorde vi det, jag vill inte få frågor från vårat barn,
- jag har hört att bla bla men hur funkar det, ni har ju Bla bla.......
Vad svarar man då -jo men vi mörkade för att få dig......
Visst 4år är värdefullt det vet dom flesta, ska inte dra alla över en kam.
Men när man står som idag och bara ser mörker, allt står still och länder stänger, mår iallafall jag dåligt av alla "tips".
Men förlåt för att jag ville få endel att kanske tänka till ett par gånger innan dom ger tips.