• Solsken25

Kolla hit! ni som alltid kommer att se era barn som era små bebisar...

Menar det liksom att jag tycker min son växt så snabbt han är 1,5 år och önskar att den tiden då han vart bebis inte gick så snabbt, men älskar och se han växa och uppleva saker varje dag.
     är det bara jag men ser ni också era barn som era bebisar fortfarande eller era små barn fast dom är  te x 1.5-15 år??
    Skulle önska dom vart små bebisar lite längre än bara den korta stunden, sen behöver dom ju inte oss längre 

• Svar på tråden Kolla hit! ni som alltid kommer att se era barn som era små bebisar...
  • luckyme83

min son är bara 10 månader..men tiden går alldeles för fort...man glömmer bort att njuta när barnet är spädbarn, för man tycker inte då att tiden går fort..

när nr 2 kommer ska jag försöka njuta mer =)

• Solsken25

jo klart lite svårt och förklara, men tiden går för snabbt, man märker att han behöver mig mindre och mindre och snart behöver jag inte lära honom mera saker.. han får inte växa upp för snabbt helt enkelt

• Jaramla

det är väldigt dubbelt det där tycker jag. tycker min 2-åring är roligare o roligare för varje dag som går o samtidigt får jag ångest över att min 3-veckors bebis snart är stor!
    min store är fortfarande liten fast en stor liten! o han kommer behöva mig i många år till faktiskt!

• Tatiin

Jag tycker det är fantastiskt att se hur min nu 16 månader gamla dotter växer, utvecklas och lär sig nya saker hela tiden. Men även fast hon börjar bli en stor tjej så är hon ju ändå min bäbis, och det finns nog inget mysigare än när hon kryper upp i famnen och myser eller tar sig en tupplur. Då önskar jag att man kunde stanna tiden som går alldeles för fort, snart kommer väl mamma bara vara pinsam istället

Svar på tråden Kolla hit! ni som alltid kommer att se era barn som era små bebisar...