• Anonym (nyfiken)

såå sugen

Jag är en tjej på 30+, enormt lycklig med min man och har ett fantastiskt sexliv...Grejen är att jag är så enormt sugen på en tjej, vilket kittlar min man oxå.. Inget förhållande, bara ett diskret möte med hett sex,,,jag och en tjej + min man som åskådare..
    Finns det ngn som har tips och erfarenheter?
    Vi vet liksom inte hur vi skall gå till väga...

• Svar på tråden såå sugen
  • Janiis

Jag är likadan.... Sugen på att testa... Dock tror jag inte att jag vill ha min man i närheten.. (är för svartsjuk för det)
    Men en tjej borde ju veta hur hon ska göra "därnere" det kittlar fantasin :P
    Får hoppas man får testa en dag..
    Lycka till till er!

• Anonym (sugen oxå)

Jag med - skulle vilja träffa en tjej bara för att få uppleva det mjuka, sköna och lite förbjudna att smeka någon som är som en själv...

Men utan man - i alla fall i början.

Och hur går man tillväga, visserligen bor jag i Stockholm, men att gå och ragga upp någon på krogen, jag som inte har varit ute och raggat på 10 år - nej, det skulle kännas konstigt

• Anonym (på)

har oxå tänkt o fantiserat mycket om detta.
    bor oxå i stockholm.

• Anonym

bor en bit ifrån sthlm, är riktigt sugen på att prova det. Vill dock inte ut på krogen heller

• Anonym

åhh ´jag känner samma  här..kittla på någon tjej som en själv och njuta ...

• flashieangel

Hej på er brudar... Här har ni en som har provat och vill absolut prova igen!!! Jag och min sambo har vid några tillfällen haft med ett par i sängen och då har det blivit tjejsex med i bilden, sååå härligt. Dock är min dröm fortfarande att få hitta en tjej att mysa med på egen hand, detta är helt tillåtet för min sambo men det är inte det lättaste.

Vi har en profil på sidan BodyContact (www.bodycontact.com) där man kan lägga upp en profil och söka efter andra. Det man ska göra som ensam tjej dock (om man inte vill träffa killar också) är att bocka i att det BARA är tjejer som kan skriva till dig för annars blir man bombarderad med mail från killar!!! Ett bra tips där man kan hitta likasinnade...

• kk65

Nån som känner Klubb Parmedflera?

Svar på tråden såå sugen