Fika dax i Lund
Hejsan!
Är kanske ute i god tid, denna gången
Har förslag på en dag i sista helgen i mars (27 eller 28 mars)
Ni som inte kunde sist, nya eller.... ja alla som vill.
Trevligt var det sist.
Vi hörs och ses!
Hejsan!
Är kanske ute i god tid, denna gången
Har förslag på en dag i sista helgen i mars (27 eller 28 mars)
Ni som inte kunde sist, nya eller.... ja alla som vill.
Trevligt var det sist.
Vi hörs och ses!
Hej Alla.
Då har ni fika helg nu till helgen
Ska vi se om vi kan ses på söndagen med tanke på att Aima och Annwika har annat på lördagen.
En liten fråga till er alla från min man, kommer era män med undrar han. Han tyckte att det var trelvligt sist och vill träffa andra pappor och blivande pappor.
En idee på fikaplats.
Ebbas Skafferia har pannkaksbufft på söndag eftermiddag. Ska vi ses där någon gång kl 14 - 14.30?
Ringde dem och de vill att vi isf bokar bord snarast.
Kram till alla.
Låter jättetrevligt... och gott... med pannkaksbuffé! Söndag vid halv tre skulle passa mig bra. Vi har vandring med vår "frilufsförening" i Fulltofta på förmiddagen men borde vara klara så att jag/vi hinner in till Lund till 14.30. Ska se om jag kan få med mig min man!
Ska bli roligt att ses!
Hej
Söndagen passar oss utmärkt och vi kommer gärna båda två!
Åhh, vad trevligt, vi kommer båda två på söndag kl 14.30 =)
Hoppas att det inte är för sent att anmäla sig. Jag, mannen och vår lilla son vill gärna komma. Det finns dock ett stort men, vår lilla vovve är tyvärr mycket sjuk och ligger inlagd. Vet ännu inte hur utgången blir så är det ok för er alla så vill vi hålla söndag lite öppet.
Jag har bokat bord till mellan 12 och 15 st.
Det är ingen fara, tror jag om vi kommer lite fler eller färre.
Kommer tyvärr inte denna gång.
Kan vi inte fika bara tjejer nästa gång?
hej.
Detta låter trevligt. Vi båda två kommer till Ebbas Skafferi på söndag och vi har med oss guldklimpen också, (han tycker om pannkakor så det passar honom)..
Vi ses:)
Hej Maggie10.
Vi tar nästa fika bara tjejer, eller vad säger ni andra?
Hej
Tyvärr kan jag inte denna söndag i heller . Men hoppas att nästa gång. Ha så trevligt o berätta gärna.
Hrm....det har kört ihop sig för mig på söndagen.
Hoppas verkligen att det kommer fler dagar o det hade varit superkul att äta pankor med er!
Tänk bara på att ändra klockan nu i helgen så att vi (menar jag) kommer i tid
Ska komma ihåg klockan :)
Ser fram emot fikan imorgon !
Maken min jobbar på förmiddagen, men har lovat att slita sig från jobb i tid för att följa med.
Det verkar som förgjort för mig...nu har jag blivit sjuk (magsjuka- verkligen inget vidare) och kan inte komma på fika denna gången heller... Bara att hoppas på tredje gången gillt!
Hoppas ni får trevligt! Hälsar Ann
Krya på dig, Ann.
Hej
Hur gick det med fikan berätta glad påsk!!!
Hej!
Det gick bra, vi var 4 par och en underbar liten kille (får man kalla honom charmtroll ?) Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi hoppas att ni kan komma nästa gång.
Trevlig och lugn påskehelg till er alla.