• svischan

Hur börjar: "han viskar att det finns en skatt?"

Ja, som frågan lyder, jag kommer bara på sista versen=)

"Han viskar att det finns en skatt, långt ner på havets botten, jag undrar vem som fått den"
    Tacksam för hjälp så att sångstunden kan fortsätta=)
  • Svar på tråden Hur börjar: "han viskar att det finns en skatt?"
  • Caysa

en lite båt blir ofta våt om magen när det stänker
    en lite båt blir ofta våt om magen när det stänker
    jag undrar vad han tänker

• Caysa

han tänker att i böljan blå det simmar små små fiskar
    han tänker att i böljan blå det simmar små små fiskar
    jag undrar vad dom viskar

• Caysa

dom viskar att, det finns en skatt långt ner på havets botten
    dom viskar att, det finns en skatt långt ner på havets botten
    jag undrar vem som fått den!

• flingansnö

En liten båt blir ofta våt om magen när det stänker, en liten båt blir ofta våt om magen när det stänker, jag undrar vad den tänker

Den tänker att i böljan blå där simmar små små fiskar, den tänker att i böljan blå där simmar små små fiskar, jag undrar vad de viskar?

dom vislar att det finns en skatt långt ner på ahvets botten, dom viskar att dert finns en skatt långt ner på havet botten, jag undrar vem som fått den

(alternativ sista vers)

Jo det var jag när jag fick dig, för du är den där skatten, jo det var jag när jag fick dig, för du är den där skatten och jag är glad som katten! 

• Tutilure

En liten båt blir ofta våt, om magen när det stänker. En liten båt blir ofta våt, om magen när det stänker. Jag undrar vad den tänker?

Den tänker att i böljan blå, där simmar små små fiskar. Den tänker att i böljan blå, där simmar små små fiskar. Jag undrar vad de viskar?

De viskar att det finns en skatt långt ner på havets botten. De viskar att det finns en skatt långt ner på havets botten. Jag undrar vem som fått den?

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • svischan

Tack så mycket=) Så var det ja!! Hur kan det bara bli tomt i huvudet ibland??

STORT TACK från mig och dottern som inte heller kom ihåg=)
Svar på tråden Hur börjar: "han viskar att det finns en skatt?"