• lelind

Nån mer i Härryda/Göteborg som har barn över 1 år och ska gå hemma minst 1 år till??lekkompisar sökes!=)

Hej!

Nu när alla andra mammor börjat jobba så blir det lite ensamt att gå hemma med en 1 1/2-åring...jag ska vara hemma med min son i minst 1år till, hör av dig om du är i samma situation och vill träffas&hitta på roliga saker med dom små!=)

//Linda

• Svar på tråden Nån mer i Härryda/Göteborg som har barn över 1 år och ska gå hemma minst 1 år till??lekkompisar sökes!=)
  • Isa12

Hej!
    Jag har en son som snart är 14 månader. Vi har tänkt att vi ska vara hemma tills han är 2 - 2,5 år. Vi hittar gärna på saker! Vi bor i Göteborg, vart bor du?

• jennie1980

Hejsan jag bor i härryda har en tjej på 2 år och nu en liten tjej på 2 månader. Jag känner mig ofta ensam och träffas gärna och hittar på lite saker med barnen.

• Ellabus

Hej!

Är kanske lite sent ute, ser att tråden startades i mars...gör ett försök ändå :).

Vi har två små killar på 2,5 år och 5 mån och jag är hemma. I augusti flyttar vi till Landvetter centrum där vi inte känner någon och jag vill gärna träffa andra småbarnsföräldrar i Landvetter/Härryda. Äldste sonen kommer dessutom att klättra på väggarna om vi inte hittar någon att leka med åt honom ;).

• Docendo díscimus

Ellabus

Skriv gärna ett meddelande i min inbox så skulle vi kunna träffas på öppenförskola - för min yngsta dotter har inte fått plats ännu på dagis.

• Millis79a
    jennie1980 skrev 2010-05-29 11:09:54 följande:
    Hejsan jag bor i härryda har en tjej på 2 år och nu en liten tjej på 2 månader. Jag känner mig ofta ensam och träffas gärna och hittar på lite saker med barnen.
    Inte skall väl du känna dig ensam! ;)
    Vi får packa ihop oss o våldgästa Lillan !
  • jennie1980
    Millis79a skrev 2010-10-27 22:19:48 följande:
    Inte skall väl du känna dig ensam! ;)
    Vi får packa ihop oss o våldgästa Lillan !
    Nämen hej Glad Tycker jag låter bra!! Vi är tyvärr först ut i vår bekantskapskrets med barn därför blir det lite ensamt.
  • Millis79a

Hihi.. Jag är nog lite i mitten av min! Men sen jag flyttade till Härryda har jag inte träffat mina vänner så mkt o tyvärr sedan Elias föddes varit tyst på telefonen med!

• jennie1980
    Millis79a skrev 2010-10-28 01:11:26 följande:
    Hihi.. Jag är nog lite i mitten av min! Men sen jag flyttade till Härryda har jag inte träffat mina vänner så mkt o tyvärr sedan Elias föddes varit tyst på telefonen med!
    Ursch då, vi får ta en promenad eller fika nån dag, vi bor ju så nära...
  • Millis79a

Absolut! Tror jag säg en vovvis bland dina bilder o jag är ofta ute o promenerar i Härskogen med mina!

Svar på tråden Nån mer i Härryda/Göteborg som har barn över 1 år och ska gå hemma minst 1 år till??lekkompisar sökes!=)