Äntligen!!!
Är såååå glad idag! Äntligen har vi fått veta att det går framåt i vår adoptionsprocess efter att ha stått stilla i många, många månader.
Är såååå glad idag! Äntligen har vi fått veta att det går framåt i vår adoptionsprocess efter att ha stått stilla i många, många månader.
Härligt! Vad är det som hänt? Var i processen befinner ni er? Vi håller som bäst på med vår hemutredning.
/TomMon
Alltid kul när det går åt rätt håll! Man måste verkligen fira de små framstegen under den lååånga adoptionsprocessen, så grattis!
Grattis.
Det är lika för oss lyckliga som aldrig förr
Härligt Nektarin71! Vilket land gäller det och vad är det som rör på sig?
Härligt, grattis! Berätta mer! Du med, Våran Längtan!
Vi har fått veta att vi får ställa iordning våran ansökan till vårat land nu.
Underbart, i förrförra veckan fick jag ett negativt mail om att det kunde ta lååång tid, antagligen inte före sommaren och nu får vi helt plötsligt posetiva besked.
Dansar omkring av glädje hela dagarn.
Hej Våran Längtan!
Grattis!
Vi har diskuterat lite kring Etiopien här innan du o jag (då hette jag Ker70 - men mitt inlogg krånglade så jag har bytt) Handlar dina positiva nyheter om Etiopien? Om det gör det , hur har du fått reda på det då? Jag har nämligen inte hört något från AC - och då blir man ju nervös! Återigen GRATTIS!
Det handlar inte om Etiopien.
Där verkar det fortfarande gå väldigt sakta, och jag har inte hört om någon lösning ännu tyvärr.
OK, får man fråga vilket land det handlar om för er del nu?
Tack! Jag har inboxat dig
Nektarin,
vilka framsteg i processen är det som hänt för dig/er? Vi är ju svultna på glada nyheter här....
Vi har suttit fast i myndighetstrubbel i Indien men har nu äntligen gått vidare till domstolen.
Våran längtan: Grattis till att få göra iordning ansökan. Vilket land ska ni skicka till?
Härligt! Det gäller verkligen att fira alla små och stora händelser i denna långa process!!!