• Skrutthöna

    Tips på BRA städfirma i Stockholm?

    Hej!

    Kan någon tipsa om en bra städfirma för hemstädning i Stockholm? Jag har provat en men blev SÅ TOTALT besviken så nu skulle jag vilja gå lite på rekommendationer.

  • Svar på tråden Tips på BRA städfirma i Stockholm?
  • Ciccilionaa

    JA!!! Jag letar också efter en BRA inför flyttstäd.
    Hoppar på här och hoppas på svar.

  • Amelie av Paris

    Inboxa mig så kan jag tipsa om en firma för hushållsnära tjänster i Stockholm. Vill inte skriva här eftersom hon som har firman är själv och inte hinner med för mycket jobb.

  • Amelie av Paris

    Hon som jag tänker på utför flyttstäd, visningsstäd och engångsstäd. Man får alltså anlita henne på nytt vid varje städtillfälle. Hon har bara nöjda kunder och är mycket noggrann.

  • Eva 7901
    Jag använder Clean4you Stockholm och städar vårt hus som är 87 kvadratmeter fyra gånger i månaden och vi är mycket nöjd,
    dom har bra priser och är mycke trevlig. deras web address är clean4you.se

    Har anlitat många olika städfirmor under
    åren, men aldrig varit så nöjd som nu.

  • zZzZz
    Eva 7901 skrev 2013-12-22 20:05:36 följande:
    Jag använder Clean4you Stockholm och städar vårt hus som är 87 kvadratmeter fyra gånger i månaden och vi är mycket nöjd,
    dom har bra priser och är mycke trevlig. deras web address är clean4you.se

    Har anlitat många olika städfirmor under
    åren, men aldrig varit så nöjd som nu.


    Företaget har funnits en månad typ, (11nov)  så detta skriker som enbart reklam reklam inlägg :)


  • Tianlong
    Rekommenderar Qasaro AB, kolla www.qasaro.se  Städfirma med kollektivavtal, sköter RUT automatiskt, väldigt erfarna städare, kan boka om/av med kort varsel, betalar i efterskott, man får alltid samma städare... Kolla omdömen de fått på www.reco.se/qasaro-ab 
Svar på tråden Tips på BRA städfirma i Stockholm?