• Tigerhonan

Söker nya vänner i Trollhättan/Vänersborg

Hej på er där ute.

Jag är en tjej på 20 år gammal som knappt har några kompisar, skulle verkligen behöva komma ut och umgås med nya vänner. Så jag tänkte om det fanns fler som mig, som behöver nya vänner menar jag runt omkring Trollhättan & Vänersborg. Själv bor jag i Trollhättan.

Jag brukar simma varannan dag och det hade vart jätte kul om jag kunde få simkompisar samt kompisar att umgås med annars också. Tveka inte för att skriva

• Svar på tråden Söker nya vänner i Trollhättan/Vänersborg
  • Kimona
    nathali3 skrev 2011-07-18 20:44:46 följande:
    Verkar rätt dött här men gör ett försök..! Är precis nyinflyttad i Vänersborg och känner ingen, vill gärna lära känna någon/några här. är mammaledig så är hemma om dagarna :)
    Hej :)
    Ja det verkar inte vara så många från Trestad på FL, men vi är ett par styckna iaf :)
    Bor också i Vänersborg sedan strax efter jul 2010
  • nathali3

Roligt med svar! Så du är också rätt nyinflyttad, var bodde du innan?
    Vi flyttade hit månadsskiftet juni/juli från Stockholm så har inte riktigt hunnit bo in oss än. Trivs du bra här?

• Kimona
    nathali3 skrev 2011-07-18 21:55:14 följande:
    Roligt med svar! Så du är också rätt nyinflyttad, var bodde du innan?
    Vi flyttade hit månadsskiftet juni/juli från Stockholm så har inte riktigt hunnit bo in oss än. Trivs du bra här?
    Jag bodde ett par år i Trollhättan innan, flyttade dit från Kungälv då mamma blev sambo :)
    Jag trivs faktiskt jättebra i Vänersborg, lagom stor stad, nära till storstad och landet och allt man behöver finns nära till hands :)

Särskilt nu på sommaren är det så himla fint att bo i en stad nära vattnet
  • Miich

Jag har precis fyllt 24 och bor i Vänersborg :) Har en dotter på 4 månader. Jag söker också fler vänner i närheten :)

• nathali3

Vad roligt att det blev lite aktivitet i tråden! Det verkar som att dom allra flesta trivs bra här, vilket vi också gör än så länge. Hoppas det fortsätter så :)
    Vad roar ni er med om dagarna? Jag klättrar på väggarna här hemma, regn är inte det roligaste..

• Miich

Jag klättrar också på väggarna :( Som tur är har killen semester just nu :) Vi har bott i Vänersborg i lite över 1år och innan det i Trollhättan. Vi flyttade hit för att vi hittade ett hus här :)

• Kimona

Kul med ännu en Vänersborgare :)

• Kimona
    nathali3 skrev 2011-07-19 12:16:51 följande:
    Vad roligt att det blev lite aktivitet i tråden! Det verkar som att dom allra flesta trivs bra här, vilket vi också gör än så länge. Hoppas det fortsätter så :)
    Vad roar ni er med om dagarna? Jag klättrar på väggarna här hemma, regn är inte det roligaste..
    Jag har samma problem, särskilt eftersom sambon är datanörd och spelar mycket. Finns inte så mycket att göra... Jag gillar att baka, skriva recept och så :)
    Annars sitter jag också en del vid datorn
  • nathali3

Det är lätt att roa sig med datorn! Eller iaf fördriva tid, med en ettåring hemma blir det däremot bara massa lek och fantasin sviker., vi kan väl ta och styra upp en träff någon dag :)

• Kimona
    nathali3 skrev 2011-07-21 19:51:08 följande:
    Det är lätt att roa sig med datorn! Eller iaf fördriva tid, med en ettåring hemma blir det däremot bara massa lek och fantasin sviker., vi kan väl ta och styra upp en träff någon dag :)
    Ja det tycker jag :) finns ju väldigt måka fik här i stan :P
  • nathali3

Fika säger jag inte nej till!

• Lara20

Heeeej!

jag är en tjej som är 20 år och bor i vargön, har inte så mycke folk å umgås med, skulle vara roligt å träffa nya vänner ! :) 

• Dawit

Jag vill träffa nya vänner i Vänersborg. Jag vill bara tjejer

Svar på tråden Söker nya vänner i Trollhättan/Vänersborg