Ska syskon få ha sex?
Ska syskon få ha sex? Omröstning.
Ska syskon få ha sex? Omröstning.
Om vi förutsätter att det är frivilligt från båda sidor, vuxna människor, utan tvång eller beroendeställning så får vem som helst ligga med vem som helst. Jag bryr mig inte om två helsyskon har sex, det är upp till dem. Jag tycker att det är äckligt och märkligt, men förstår inte varför jag ska förbjuda vuxna människor att ha frivilligt sex med varandra?
Det är inte biologiskt försvarbart!!! Det blir fel...
Låt folk knulla.
Jag tar ställning till många saker och älskar att argumentera! Men i detta fall kan nog inget få mig att ändra min åsikt om att det ska vara förbjudet. Inget jag läst hittills i alla fall.
Men hur gör man då om en pappa och dotter eller mamma och son har frivilligt sex och de är vuxna, ska det vara lagligt då? Ska alla vuxna lagligt få ha sex? Om syskon ska få ha det måste det väll gälla alla i familjen? De kan ju också skydda sig!
Hur argumenterar ni kring det? (Förbjudet naturligt vis det oxå enl mig!)
Så länge de är vuxna och vet vad de håller på med så förstår inte jag varför det ska finnas en lag som lägger sig i det hela.
Problemet blir väl om någon råkar bli gravid vilket är helt galet med tanke på de risker som föreligger.
Hur ska man stoppa graviditet om man tillåter sex...
Nope..